🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38491.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایده های عملی نشده اپل برای ضد آب کردن درگاه لایتنینگ

بعد از سال ها بالاخره آیفون هایی که طی دو سال اخیر ساخته شدند، از قابلیت مقاومت در برابر آب برخوردار بودند. با این وجود به علت عدم آب بندی درگاه لایتنینگ، در صورت متصل ...

بعد از سال ها بالاخره آیفون هایی که طی دو سال اخیر ساخته شدند، از قابلیت مقاومت در برابر آب برخوردار بودند. با این وجود به علت عدم آب بندی درگاه لایتنینگ، در صورت متصل بودن به شارژ یا هر ابزار جانبی دیگری امکان آسیب رسیدن به آیفون شما در زمان برخورد با آب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - وجود دارد. حال متخصیین اپل ایده هایی برای رفع این مشکل دارند.

در پتنتی که به تازگی به نام کمپانی کالیفرنیایی به ثبت رسیده ایده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تغییر شکل درگاه لایتنینگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و کانکتور ورودی به آن پیشنهاد شده است، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به نحوی که یک پوشش خارجی روی محل اتصالات را خواهد پوشاند تا از ورود مایعات و سایر آلودگی ها جلوگیری شود. علاوه بر این وقتی کابل شارژ یا هدفون یا هر ابزار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیگری به موبایل وصل می شود، شکل گوه ای کانکتور دیگر امکان ورود آب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به درگاه را از بین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می برد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته مهندسین اپل پیشنهاد دیگری را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز برای دستیابی به هدف مورد بحث ارائه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داده اند که اجرای آن از ایده قبلی دشوارتر بوده، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اما نتیجه بهتری بر جای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می گذارد.

بر این اساس درون خود آیفون یا ابزارهای جانبی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک موتور بسیار کوچک نصب خواهد شد تا با ایجاد وکیوم در محل اتصال کانکتور و درگاه امکان نفوذ هرگونه مایعات را مسدود - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سازد. ضمن این که بر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - طبق اسناد منتشر شده موتور مذکور می تواند همزمان برای ایجاد ویبره در موبایل نیز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مورد استفاده قرار بگیرد.

با استفاده از روش مذکور ضد آب بودن یک درگاه به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک گزینه اختیاری بدل خواهد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و کاربر می تواند با خیال راحت هدفون متصل به آیفون اش را با خود به استخر ببرد.

از انجا که پتنت های مورد بحث در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسیده اند، مشخص است که مدیران فعلاً تمایل چندانی به اجرایی کردن آنها در آیفون های عرضه شده به بازار نداشته اند.

گرچه هنوز احتمال بهره گیری از این دو ایده در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آینده وجود دارد، اما کمپانی های بزرگ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هرساله هزاران پتنت را به ثبت می رسانند که هرگز از آنها استفاده نمی کنند. ضمن این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به طور حتم افراد زیادی از معرفی یک درگاه و کانکتور جدید که به معنی بی استفاده شدن قبلی ها و نیاز دوباره به مبدل ها خواهد بود استقبال نمی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ طرفای روستای خانمیر آذرشهر خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای خانمیر شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone