🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38495.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پروژه OpenWatch؛ تلاش BLOCKS برای آوردن اندروید اوریو به ساعت های هوشمند

چندین سال است که سیستم عامل متن باز گوگل در قالب اندروید ویر پای به قلمروی ساعت های هوشمند گذاشته،‌ اما عملکرد آن چنان بد و ناامید کننده بوده که بسیاری از شرکت ها از ...

چندین سال - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که سیستم عامل متن باز گوگل در قالب اندروید ویر پای به قلمروی ساعت های هوشمند گذاشته،‌ اما عملکرد آن چنان بد و ناامید کننده بوده که بسیاری از شرکت ها از جمله سامسونگ به فکر جایگزین های دیگری برای هسته نرم افزاری محصولات خود افتاده اند. اما در این میان BLOCKS به عنوان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تولید کننده ساعت های هوشمند ماژولار به دنبال جایگزینی اندروید ویر با یک اندرودید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیگر یعنی اوریو در قالب پروژه OpenWatch است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان

شاید در نگاه اول چنین ایده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کمی عجیب به نظر برسد، چرا که اندروید ویر گوگل خود بر پایه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سیستم عامل اندروید توسعه یافته و رجوع دوباره به محصول گوگل چندان منطقی به نظر نمی رسد. ضمن این که هماهنگ کردن سخت افزار بسیار محدود و نسبتاً ضعیف ساعت های هوشمند با نسخه کامل اندروید هم بسیار دشوار و ناکارآمد خواهد بود.

اما کمپانی بلاکس در پروژه OpenWatch به دنبال یک هسته لینوکسی تمام عیار به همراه نسخه ای از اندروید اوریو است که به طور کامل برای پوشیدنی های هوشمند بومی سازی شده باشد. چنین توزیعی از اندروید می تواند روی تمام ساعت های موجود نصب شده و حتی از پردازنده بسیار قدیمی اسنپدراگون ویر 2100 نیز پشتیبانی کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان

BLOCKS پروژه مذکور را به طور رسمی از هفته آینده آغاز می کند و انتظار می رود اطلاعات تکمیلی در خصوص این برنامه در آن زمان در اختیار عموم قرار بگیرد. بسته به این که استفاده و شخصی سازی چنین سیستم عامل جدیدی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روی پوشیدنی های مختلف تا چه حد آسان و سریع باشد، می توان انتظار ظهور یک پلتفرم کاملاً‌ جدید را در این بخش از بازار داشته باشیم. این شاید آخرین امید بازار ساعت های هوشمند برای رونقی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باشد که سال هاست انتظار آن را می کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone