🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38486.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اینترنت ۲۰ مگابیتی برای ۲ میلیون مشترک ایرانی در سال ۹۷

چندی پیش وزیر ارتباطات درباره لزوم گذر از فناوری ADSL و رسیدن به VDSL گفته بود و امروز در نشست خبری آنلاین خود با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر این موضوع خبر داد که تا پایان ...

چندی پیش وزیر ارتباطات درباره لزوم گذر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از فناوری ADSL - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و رسیدن به VDSL گفته بود و امروز در - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نشست خبری آنلاین خود با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر این موضوع خبر داد که تا پایان سال ۹۷، دو میلیون ایرانی قادر خواهند بود اینترنتی با سرعت 20 مگابیت را دریافت کنند.

به گفته «محمد جواد آذری جهرمی» سرعت اینترنت در کشورمان مطابق با اهداف اقتصاد مقاومتی باید سرعت اینترنت به ۲۰ مگابیت بر ثانیه برسد که این مساله در پورت‌های ADSL فعلی میسر نیست:

«تکنولوژی ما ADSL است و پنج درصد ظرفیت مشترکان ما می‌توانند ۱۶ مگابیت برثانیه خدمات دریافت کنند. مفهوم ۲۰ مگابیت این است که باید تکنولوژی تغییر کند و به سمت VDSL یا FTTH حرکت کنیم. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شرکت‌ها را هم برای استفاده از ظرفیت بورس و جذب سرمایه خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق کرده‌ایم. امیدواریم - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا پایان سال ۹۷ بیش از ۲ میلیون پورت پرسرعت سرویس دهد.»

او درباره توسعه اینترنت روستایی نیز اطلاعاتی را در اختیار اصحاب رسانه قرار داد و - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تاکید کرد که نباید به روستاییان صرفا به چشم مصرف کننده اینترنت نگاه کرد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و از لزوم تغییر این نگاه گفت:

«مهمتر از ارایه اینترنت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به روستاها، ارایه خدمات به روستاییان است تا آنها صرفا مصرف کننده نباشند. در دولت قبل ۲۷ هزار روستا با - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ردیف USO - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارای اینترنت شدند که الان ۶۰ هزار کاربر آنلاین هستند و بیش از ۲۵۰۰ مرکز بهداشتی روستایی به شبکه متصل شدند.»

به گفته جهرمی بیش از ۵۵ درصد از روستاها از طریق USO - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تحت پوشش قرار گرفته اند و مابقی هم درحال تکمیل پوشش هستند که این آمار در دولت قبل مساوی با ۲۷ هزار روستا بوده است. او تاکید می‌کند که امروزه با استفاده از فناوری USO روستاییان کشور دارای اینترنت شدند و آمار تقریبی انان را معادل ۶۰ هزار کاربر آنلاین معرفی می‌کند: :

«امروز بیش از ۲۵۰۰ مرکز بهداشتی روستایی به شبکه متصل شدند. ضمنا تا همین شب گذشته ۶۰۰ هزار نفر روی بستر USO در روستاها درحال استفاده از رومینگ ملی بودند و تحت پوشش قرار دارند.»

وزیر ارتباطات کشورمان پیش‌تر نیز از گران نشدن اینترنت در سال آینده خبر داده بود و وعده داده بود که توسعه صنعت ICT کشور در سال 97 به مراتب از سرعت عمل و کیفیت قابل‌قبولتری نسبت به سال جاری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone