🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38493.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات در پاسخ به دیجیاتو: رفع فیلتر توییتر و یوتوب در حال پیگیری است

وزیر ارتباطات امروز نخستین نشست خبری آنلاین خود را بر بستر آپارات برگزار کرد و به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران سراسر کشور پاسخ داد. او در پاسخ به یکی از سوالات دیجیاتو مبنی ...

وزیر ارتباطات امروز نخستین نشست خبری آنلاین خود را بر بستر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - آپارات برگزار کرد و به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران سراسر کشور پاسخ داد. او در پاسخ به یکی از سوالات دیجیاتو مبنی بر موضوع رفع فیلتر توییتر و یوتوب گفت که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - این موضوع همچنان در حال پیگیری است، هرچند که وزارت ارتباطات در «کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» تنها یک رای دارد.

دست‌کم دو سال است که وعده رفع‌فیلتر توییتر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و گاهی هم یوتوب از سوی دولت قبلی و فعلی حسن روحانی به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربران اینترنت در ایران داده می‌شود. اما در دو فصل گذشته با توجه به صدارت «محمدجواد آذری جهرمی» که خود نیز جوان است و استفاده بسیاری از توییتر دارد، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - امید به بازگشایی این شبکه اجتماعی که می‌تواند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعامل در سطح جامعه را افزایش دهد بیشتر شده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان

آذری جهرمی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - در ابتدای حضور در وزارت ارتباطات به عنوان وزیر، خبر از رایزنی برای رفع فیلتر یوتوب در جوامع دانشگاهی داده بود. از سوی دیگر او بارها در مورد رفع فیلتر توییتر نیز صحبت کرده و حالا در نشست خبری امروز خود در پاسخ به دیجیاتو گفت: «وزارت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارتباطات در رابطه با رفع فیلتر این سرویس‌ها، به صورت مستقیم مسئولیتی ندارد و در کارگروه تایین مصادیق یک رای دارد. طبیعتاً پیگیری از طرف ما انجام شده است و مسئله در حال حاضر در مرکز ملی فضای مجازی در حال بحث است.»

وزیر ارتباطات اشاره می‌کند که این تصمیم توسط چند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دستگاه و نهاد مختلف اخذ می‌شود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - و هر سه قوه باید تصمیماتی در این رابطه داشته باشند: «امیدوارم نتیجه هر چه باشد، مرکز ملی فضای مجازی آن را اعلام کند. تلاش‌های ما برای پیگیری این موضوع صورت گرفته و اطلاع دارم که این موضوع آنجا هم در حال پیگیری است.»

آذری جهرمی اشاره می‌کند که در مورد موضوع رفع فیلتر توییتر و یوتوب، نکات مثبتی وجود دارد اما از سوی دیگر نگرانی‌هایی وجود دارد: «رفع فیلتر این سرویس‌ها موضوعی است که نیاز به هماهنگی کامل بین دستگاه‌ها دارد. امیدوارم این جمع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - بندی سریع‌تر توسط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - مرکز ملی فضای مجازی انجام شود.»

اکنون کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسئولیت تصمیم‌گیری در خصوص فیلتر و رفع فیلتر را بر عهده دارد. اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به شرح زیر هستند:

  • دادستان کل کشور (رئیس کارگروه)
  • رئیس یا نماینده سازمان صدا و سیما
  • وزیر یا نماینده وزیر اطلاعات
  • وزیر یا نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزیر یا نماینده وزیر دادگستری
  • وزیر یا نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • وزیر یا نماینده وزیر علوم تحقیقات و فناوری
  • وزیر یا نماینده وزیر آموزش و پرورش
  • فرمانده نیروی انتظامی
  • یک نفر خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - انتخاب کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی
  • یک نفر از نمایندگان عضو کمیسیون قضائی و حقوقی به انتخاب این کمیسیون به تأیید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - مجلس شورای اسلامی
  • رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • نماینده دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

در واقع ۱۳ عضو در کمیته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعیین مصادیق محتوای مجرمانه عضویت دارند و همانطور که وزیر ارتباطات هم اشاره کرد، این وزارت‌خانه تنها یک نماینده در این کمیته دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone