🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38474.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل صمیمی ترین برند برای متولدین هزاره سوم میلادی؛ گوگل هفتم شد

پیش از این در دیجیاتو خواندید که بر اساس جدیدترین گزارش موسسه «Consumer Intelligence Research Partners» در سال 2017 کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به iOS وفاداری بیشتری به برند و پلتفرم مورد استفاده خود داشته اند. ...

پیش از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این در دیجیاتو خواندید که بر اساس جدیدترین گزارش موسسه «Consumer Intelligence Research Partners» در سال 2017 کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به iOS وفاداری بیشتری به برند و پلتفرم مورد استفاده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود داشته اند. حالا تحقیق دیگری که در مورد میزان پیوند عاطفی افراد متولد هزاره سوم با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برندها انجام شده عکس این موضوع را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در سال جاری میلادی نشان می دهد.

این تحقیق که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توسط «MBLM» بین 6 هزار مشتری در سراسر آمریکا، مکزیک و امارات متحده عربی انجام شده، نشان داده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که کاربران متولد هزاره جاری بیشترین میزان علاقه را به برند اپل دارند، شرکتی که در سال قبل نیز در تحقیقی دیگری که بین مشتریان انجام شده بود، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نتیجه ای مشابه به دست آورده بود. البته بررسی جدید با تأکید بر جوانان متولد هزاره سوم انجام شده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان

MBLM که به بررسی میزان آگاهی از برندها می پردازد، اعلام کرده پس از اپل، آمازون رتبه دوم را از آن خود کرده و یوتیوب موفق شده رتبه سوم را کسب کند. عجیب اینکه در این بین گوگل رتبه هفتم را به دست آورده. موسسه یاد شده در این مورد گفته: «ما متعجب و خوشحال شدیم که امسال یوتیوب یکی از سه برند برتر در بین برندهای صمیمی بوده».

البته باید گفت که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برخلاف عقیده این موسسه شاید حضور یوتیوب در لیست چندان هم عجیبی نباشد؛ پلتفرمی که سال هاست به اولین انتخاب بسیاری از کاربران برای تماشای ویدیوی آنلاین بدل شده. کسب رتبه اول توسط اپل نیز نشان می دهد که این کمپانی موفق شده ارتباط خوبی با کاربران برقرار کند و به نظر می رسد در این بین آیفون یکی از عمده ترین نقش ها را بازی کرده باشد. در ادامه می توانید ده رتبه برتر برندهایی که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - افراد بیشترین میزان پیوند عاطفی را با آنها برقرار کرده اند مشاهده نمایید:

1- اپل

2- آمازون

3- یوتیوب

4- پلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استیشن

5- استارباکس

6- نینتندو

7- گوگل

8- نت فلیکس

9- کوکاکولا

10- والمارت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone