🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43964.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آمار جدید توزیع نسخه های اندروید: صدرنشینی مارشملو و دو رقمی شدن نوقا

گوگل مثل همیشه این ماه نیز آمار مربوط به سهم نسخه های مختلف اندروید از بازار را منتشر کرده که تغییرات آن نسبت به ماه گذشته، تقریباً قابل پیش بینی بوده است. جالب است بدانید ...

گوگل مثل همیشه این ماه نیز آمار مربوط به سهم نسخه های مختلف اندروید از بازار را منتشر کرده که تغییرات آن نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ماه گذشته، تقریباً قابل پیش بینی بوده است. جالب است بدانید که طبق اطلاعات جدید، به جز نسخه هفتم اندروید (نوقا) مابقی ورژن ها با کاهش سهم بازار رو به رو - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اندروید نوقا با 11.5 درصد، همچنان رتبه چهارم را در اختیار دارد

بر اساس داده های جدول، اندروید نوقا برای اولین بار سهم خود را در بازار دستگاه های اندرویدی دو رقمی (11.5 درصد) کرده که دلیل این رشد علاوه بر ارتقاء دستگاه های قدیمی، عرضه پیش فرض اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - 7 روی موبایل های جدید بازار است. البته با توجه به آمار ماه قبل، افزایش سهم نوقا تاثیری در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جایگاه آن نداشته و این نسخه همچنان رتبه چهارم را در اختیار دارد.

در این میان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ورژن شماره 6 اندروید یعنی مارشملو، همچنان پیشتاز بوده و با 31.8 درصد در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رتبه نخست پر استفاده ترین اندرویدها قرار می گیرد. پس از مارشملو نیز اندروید 5 آبنبات چوبی و اندروید 4.4 کیت کت به ترتیب با 30.1 درصد و 17.1 درصد، رتبه های دوم و سوم را کسب کرده اند.

در نهایت گفتنی است سایر نسخه های قدیمی تر اندروید شامل جیلی بیلی، بستنی ساندویچی و نان زنجبیلی در مجموع 9.5 درصد از بازار را در اختیار دارند که نسبت به ماه گذشته، 0.9 درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone