تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43021.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کاست 12؛ از زندگی نامه آلبرت اینشتین تا نکاتی برای بهتر صحبت کردن [بشنوید]

در کاست این هفته که با همکاری گروه شنوتو تهیه شده قصد داریم فایل صوتی از زندگی نامه آلبرت اینشتین را که در کودکی کند ذهن خطاب می شده در قالب دو قسمت با شما ...

در کاست این هفته که با همکاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گروه شنوتو تهیه شده قصد داریم فایل صوتی از زندگی نامه آلبرت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اینشتین را که در کودکی کند ذهن خطاب می شده در قالب دو قسمت با شما به اشتراک بگذاریم، از باورهای نادرست در مورد اتوبان های آلمان با شما بگوییم و رمز و رازهای بهتر صحبت کردن را در اختیارتان بگذاریم.

اگر فرصت مطالعه پست های خواندنی دیجیاتو را ندارید از شما دعوت می کنیم تا شنبه هر هفته آنها را صورت صوتی دریافت نمایید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و ما را از نظرات ارزشمند خود در جهت بهبود این بخش بی بهره نگذارید.

۱- - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مروری بر زندگی آلبرت اینشتین؛ نابغه ای که در کودکی کند ذهن خطاب می شد [قسمت اول]


۲- مروری بر زندگی آلبرت اینشتین؛ نابغه ای که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در کودکی کند ذهن خطاب می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شد [قسمت اول]


۳- ۶ روش برای بهتر صحبت کردن


۴- - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نکات شگفت انگیز در مورد اتوبان های آلمان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone