تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30240.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

در دومین جشن بزرگ آپارات بهترین برنامه سازان فضای مجازی سال 97 معرفی شدند

در دومین دوره از جشن بزرگ آپارات، بهترین برنامه سازان فضای مجازی کشور در سال 97 با داوری چند تن از سینماگران کشورمان یعنی «محمود کلاری، «کامبیز دیرباز» و «تینا پاکروان» انتخاب و معرفی شدند. ...

در دومین دوره از جشن بزرگ آپارات، بهترین برنامه سازان فضای مجازی کشور در سال 97 با داوری چند تن از سینماگران کشورمان یعنی «محمود کلاری، «کامبیز دیرباز» و «تینا پاکروان» انتخاب و معرفی شدند. این مراسم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - چهارشنبه 12 دی با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا فضای مجازی برگزار شد و در این رقابت برنامه های تولیدی آپارات در 5 دسته سرگرمی، اجتماعی مذهبی، هنری، گیم و سلامت، تکنولوژی و ورزش در دو بخش مردمی و انتخاب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - هیات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - داوران به رقابت پرداختند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان

در بخش سرگرمی این رقابت برنامه «دیش و میش» منتخب آراء مردمی و برنامه «یه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - طعم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بی نظیر» منتخب هیات داوران شد. یه طعم بی نظیر برنامه ای با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - موضوع  آشپزی با اجرا و تهیه کنندگی رضا طاهری، آشپز معروف است که در آن با سفر به نقاط - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مختلف ایران زمین، به غذاهای بومی پرداخته می شود. در دسته بندی اجتماعی و مذهبی نیز برنامه «رو در رو » منتخب مردم شد و عنوان برگزیده هیات داوران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به برنامه «گره» اختصاص یافت.

برنامه «ژمُد» برگزیده هیات داوران و «مُدیست» منتخب مردمی در بخش هنری این رقابت شدند. هر دو این برنامه ها به موضوع مُد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و فشن استایل اختصاص دارند و از معدود برنامه های این حوزه به شمار می آیند که در آن با فعالان صنعت مد گفتگوهایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مطرح - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان

در بخش ورزش، تکنولوژی و سلامت برنامه «گُردآفرید» منتخب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - هیات داوران شد و برنامه «فیت» عنوان بهترین برنامه از نگاه مردم را به خود اختصاص داد. «گُردآفرید» برنامه ای با محوریت ورزش زنان است که به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دغدغه ها، مشکلات و... دختران ورزشکار ایرانی می پردازد. «فیت» نیز برنامه ای در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - حوزه بدنسازی است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان

در این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - رویداد همچنین از سازندگان دو برنامه به زبان های بومی اقوام ایرانی تقدیر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - به عمل آمد. «دزلیه یانه» برنامه ای به زبان کردی است که توسط ریبوار محمدپور از روستایی به همین نام تولید می شود. «قوجامان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تبریز» نیز برنامه ای آذری زبان است که توسط زکریا طزرمی از تبریز در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان

جشن بزرگ آپارات اولین رویداد رقابتی در حوزه برنامه های ویدیویی فضای مجازی با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - هدف معرفی، حمایت و تقدیر از برنامه سازان جوان، بااستعداد و بعضا گمنام این فضا و تاکنون دو دوره از آن برگزار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone