تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30241.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فصل جدید کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا آغاز شد

اولین دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برای نوجوانان در بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این دوره ویژه پسران 11 تا 13 ساله است و نوجوانانی که ...

اولین دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برای نوجوانان در بهمن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - و اسفندماه سال جاری برگزار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این دوره ویژه پسران 11 تا 13 ساله است و نوجوانانی که در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - سه دوره قبلی حضور نداشته‌اند، می‌توانند در فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا با برنامه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - های جدید شرکت کنند.

برای شرکت در دوره جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا خانواده نوجوانان 11 تا 13 سال می‌توانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان را تا تاریخ 10 بهمن ماه به نشانی irancell.ir/camp ارسال کنند.

ویدیوهای رسیده از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - 10 تا 14 بهمن ماه سال جاری توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت کنندگان 60 نفر برای آموزش سه روزه به کمپی که از 30 بهمن تا 2 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

ایرانسل پیش از این سه کمپ استعدادیابی در اسفندماه سال گذشته، اردیبهشت و مردادماه سال جاری با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی لالیگا نظیر لوئیس گارسیا ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های داخلی ایران برگزار کرده است. در سه کمپ قبلی 270 بازیکن نوجوان مستعد شناسایی شده، آموزش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - دیدند و مدارک حضور در این کمپ‌ها را دریافت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - کرده‌اند.

اولین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - دوره از فصل جدید کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا ، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - لالیگا، با دو هدف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مینودشت استان گلستان - لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار می‌شود. ایرانسل چندی قبل از تمدید این تفاهم نامه خبر داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone