تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10487.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی‌ها رایگان است

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، ایرانسل تعرفۀ اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از سامانۀ آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد. به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین ...

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، ایرانسل تعرفۀ اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از سامانۀ آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای تحقق عدالت آموزشی و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین، مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم به‌دنبال تعاملات صورت گرفتۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، اینترنت مصرفی سامانۀ شاد، چه از طریق اینترنت پرسرعت همراه و چه از طریق اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) را برای تمامی مشترکان خود رایگان کرد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از بامداد ۱ مهرماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیۀ بستۀ دیتا، به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. اینترنت مصرفی این سامانه، در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران رایگان است و در طول استفاده از سامانۀ شاد، اینترنت رایگان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره‌گیری کد دستوری، برای کاربران اعمال می‌شود.

کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانۀ شاد، اطمینان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - حاصل کنند که نرم‌افزارهای تغییر دهندۀ IP، روی دستگاهشان غیر فعال است، تا از نظر فنی، امکان تشخیص - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - IPهای سامانۀ شاد و به طور خودکار رایگان شدن اینترنت مصرفی، وجود داشته باشد.

ایرانسل پیش از این و در سال تحصیلی گذشته نیز، با فراهم کردن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفۀ استفاده از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - اینترنت سامانۀ شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان کرده بود.

اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن همراه در ایران، همزمان با فصل جدید آموزش، طرح رایگان «دانا پلاس» را نیز برای مشترکان خود فعال کرده است. «داناپلاس»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، این امکان را برای مشترکان جدید خود فراهم کرده تا طرح «+C» این پلتفرم را به صورت رایگان تهیه و فعال کنند.

این طرح، به مناسبت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - شروع سال تحصیلیِ جدید مدارس و دانشگاه‌ها، با هدف کمک به توسعۀ آموزش آنلاین در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال‌سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

سیم‌کارت آموزشی کوشا

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که نیاز به تهیه سیم‌کارت دارند، این امکان را فراهم کرده است تا از «سیم‌کارت کوشا» ایرانسل، استفاده کنند.

«سیم‌کارت کوشا»، سیم‌کارتی است برای والدینی که قصد دارند سیم‌کارت ویژه‌ای به امر تحصیل و آموزش آنلاین فرزند خود اختصاص دهند.

با تهیۀ این سیم‌کارت اعتباری (که باید به نام یکی از والدین ثبت‌نام شود)، دسترسی به اینترنت به طور پیش‌فرض، صرفاً برای وب‌سایت‌های مورد تأیید داخلی امکان‌پذیر است. در صورت تمایل کاربر، می‌توان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - محدودیت دسترسی به وب‌سایت‌ها را روی این سیمکارت‌ها نیز با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری ۴#*۳*۵۵۵* - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نکا استان مازندران - برطرف کرد. همچنین امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۳*۳*۵۵۵* وجود دارد.

ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت کوشا، صرفاً از طریق مراجعه به صفحۀ «سیم‌کارت کوشا» در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir امکان‌پذیر است.

این سیم‌کارت، با ۴۰۰۰ تومان اعتبار اولیه، ۱.۵ گیگابایت اینترنت رایگان (با اعتبار ۲۰ روز)، ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی (با اعتبار ۲۰ روز) و ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هر ماه، تا ۶ ماه) ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone