🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29208.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی فولد سامسونگ خط تا شدن را آشکار می کند [تماشا کنید]

سامسونگ پس از ماه ها انتظار در اول اسفند ماه از گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی کرد. در حالی که حدود یک ماه تا عرضه این گوشی در ایالات متحده باقی مانده، ویدیوی زنده ای ...

سامسونگ پس از ماه ها انتظار در اول اسفند ماه از گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی کرد. در حالی که حدود یک ماه تا عرضه این گوشی در ایالات متحده باقی مانده، ویدیوی زنده ای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - از کارکرد یک نمونه مربوط به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - اپراتور AT&T در ویتنام لو رفته است.

یکی از مواردی که در این ویدیو به چشم می خورد و تا حدودی توی ذوق می زند خط تا وسط نمایشگر در حالت باز شده است که به وضوح دیده می شود. البته شاید این گوشی یک نمونه اولیه باشد و در مدل هایی که قرار است روانه بازار شوند با این موضوع مواجه نباشیم.

 

با توجه به نحوه بستن گوشی با یک دست به نظر می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - رسد تقسیم وزن گوشی تاشو - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - سامسونگ مناسب باشد. تصاویر رابط کاربری گوشی هم ظاهراً خبر از اجرای نسخه 1.2 از One - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - UI، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به همراه اندروید 9.0 می دهد. در کل باید گفت که ظاهراً سیستم تاشوی گلکسی فولد محکم عمل می کند.

گلکسی فولد از نمایشگر 7.3 اینچی منعطف اینفینیتی فلکس دیسپلی بهره می برد که رزولوشن 1536 در 2152 با نسبت 4.2 به 3 دارد. بیرون گوشی هم به یک نمایشگر کوچک 4.6 اینچی با رزولوشن 840 در 1960 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - پیکسل با نسبت 12 به 9 مجهز شده است. چیپستی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته اسنپدراگون 855 است که 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - همراهی می کند. دو باتری مجزای دستگاه هم در کل ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعتی را ارائه می کنند.

سامسونگ برای  گلکسی فولد با تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - های پیشرفته اش قیمت بالایی را طلب می کند. این گوشی قرار است از 6 اردیبهشت ماه سال 98 با قیمت پایه حدود 1950 دلار روانه بازار شود. البته باید اشاره کرد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - که هواوی میت ایکس هم که از طراحی تاشو بهره می برد قیمت بالاتری دارد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر آزادشهر استان گلستان - و برای خریدش باید در حدود 2600 دلار بپردازید. هواوی برای طراحی گوشی تاشو خود راهکار متفاوتی را پیش گرفته و به جای مجهز کردن آن به دو نمایشگر، ترجیح داده میت ایکس به بیرون تا شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone