🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29066.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

حلقه نوری دوربین گلکسی اس 10 می‌تواند به چراغ نوتیفیکیشن تبدیل ‌شود

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، سامسونگ در طراحی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها را از قلم انداخته است. با این وجود روش‌هایی هست که بتوان این ویژگی‌ را مجددا به پرچمداران جدید ...

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، سامسونگ در طراحی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها را از قلم انداخته است. با این وجود روش‌هایی هست که بتوان این ویژگی‌ را مجددا به پرچمداران جدید باز گرداند.

یکی از این روش‌ها، استفاده از اپلیکیشنی است که می‌تواند حلقه نوری دوربین سلفی گلکسی اس 10 را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - به چراغ نوتیفیکیشن تبدیل کند. این اپ که Always On Edge - Edge Lighting نام دارد، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - می‌تواند حلقه نوری دور دوربین سلفی گلکسی اس 10 را برای اموری فراتر از عکاسی و فیلمبرداری به خدمت بگیرد.

اپلیکیشن Always On Edge در اصل برای شخصی‌سازی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - نور نمایشگر گوشی‌های هوشمند با لبه‌های خمیده طراحی شده و از کهکشانی‌های دیگر سامسونگ مثل اس 8، اس 8 پلاس، اس 9، اس 9 پلاس و نوت 8 هم پشتیبانی به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - عمل می‌آورد. اما کاربرد اصلی آن در گلکسی اس 10 شخصی‌سازی حلقه نوری دوربین سلفی‌ است - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - که می‌تواند رنگ‌های مختلفی به خود بگیرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران

تنظیمات متعدد Always On Edge به شما اجازه می‌دهد که برای هر نوتیفیکیشن، رنگ خاصی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نور سفید نمایانگر رسیدن پیامک باشد و نور آبی را برای ایمیل یا تماس از دست رفته تعیین کنید. برای استفاده از این تنظیمات شخصی‌سازی، فقط کافیست دسترسی‌های لازم را به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - Always on Edge بدهید تا اپلیکیشن کار خود را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - آغاز کند.

اپلیکیشن Always on Edge کاملا رایگان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - است اما در صورت اتصال به اینترنت، باید تبلیغاتی که در گوشه و کنار صفحه آن ظاهر می‌شوند را تحمل کنید. البته این تبلیغات آنقدر آزاردهنده نیستند که روی تجربه خوبتان از اپ اثرگذار باشند.

این اپلیکیشن خوب و کاربردی تا این لحظه بیش از 100 هزار نصب فعال داشته و موفق شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران - که امتیاز 4.7 را از کاربران پلی استور دریافت کند. اما حالا و با پشتیبانی از گلکسی اس 10، شکی نیست که کاربران بیشتری از آن استقبال خواهند کرد. این اپ را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پل سفید استان مازندران

Always On Edge - Edge Lighting

سازنده: Edge Lighting AOE قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone