🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34882.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری امنیتی جدید در تمامی پردازنده های سری Core اینتل کشف شد

در گذشته نه چندان دور وقتی در مورد امنیت نگران بودیم، اولین حوزه ای که به ذهنمان می رسید، نرم افزار بود، ولی اکنون با آسیب پذیری هایی از جمله ملت داون و اسپکتر، بسیاری ...

در گذشته نه چندان دور وقتی در مورد امنیت نگران بودیم، اولین حوزه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ای که به ذهنمان می رسید، نرم افزار بود، ولی اکنون با آسیب پذیری هایی از جمله ملت داون و اسپکتر، بسیاری از سخت افزار ها نیز از مشکلات امنیتی رنج می برند. به تازگی آسیب پذیری جدیدی به نام Lazy State در پردازنده های اینتل کشف شده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که از نظر تئوری هکرها می توانند با بهره از آن اطلاعات کاربران را استخراج - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنند.

پردازنده های AMD تحت تأثیر Lazy State قرار نمی گیرند

به واسطه آسیب پذیری Lazy State هکرها - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می توانند اطلاعاتی از جمله رمزگذاری نرم افزارها را صرف نظر از نوع سیستم عامل استخراج کنند. شبیه به نمونه های مشابه قبلی، آسیب پذیری جدید نیز از «اجرای زود هنگام» پردازنده ها سوء استفاده می کند. بر اساس این عملکرد، برخی از عملیات پردازشی آتی پیش بینی شده و به این طریق پردازش ها سریعتر انجام می شوند.

بنا بر گفته «جان مسترز» از کمپانی «رِد هَت» این آسیب پذیری مشابه با نوع 3a قبلی بر طراحی های اینتل اثر می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گذارد و البته این مورد ملت داون نیست. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آسیب پذیری مورد بحث موجب می شود که رجیسترهای ممیز شناور از پردازشی دیگر نَشت پیدا کنند، اما - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متأسفانه همین مسئله به این معنی است که همان رجیسترها برای رمزنگاری استفاده می شوند. نکته مهم دیگری که مسترز به آن اشاره کرده، عدم تحت تأثیر قرار گرفتن پردازنده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های AMD توسط Lazy State - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

آسیب پذیری مورد بحث از آن جایی سرچشمه می گیرد که بسیاری از پردازنده های مدرن امروزی شامل رجیسترهای متعدد (یا به عبارتی حافظه داخلی) هستند که نماینده وضعیت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هر اپلیکیشن در حال اجرا هستند. ذخیره و بازیابی هر وضعیت در هنگام رفتن از یک اپلیکیشن به اپلیکیشنی دیگر نیاز به صرف زمان دارد. به منظور بهینه سازی کارایی ممکن است این عمل به کندی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و به عبارتی با تنبلی پیش برود که همین مسئله ایجاد مشکلی مخفی می کند.

تمامی پردازنده های سری Core اینتل از آسیب پذیری جدید رنج می برند

آسیب پذیری مورد بحث به واسطه حالت بازیابی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Lazy State به هکرها اجازه می دهد که اطلاعات فعالیت اپلیکیشن ها از جمله - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عملیات رمزگذاری را به دست آورند. به عبارت دیگر یک فرایند می تواند اقدام به خواندن رجیسترهای ممیز شناور فرایند تنبل بازیابی شده دیگری کند. همچنین باید گفت که تمامی پردازنده های سری Core اینتل از سری سندی بریج تا جدیدترین پردازنده های کنونی این کمپانی از آسیب پذیری جدید رنج می برند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

برای برخی از سیستم عامل ها همین حالا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم به روز رسانی هایی برای رفع مشکل Lazy State ارائه شده. به عنوان نمونه می توان به لینوکس ردهت نسخه 7 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سازمانی روی همه پردازنده های 32 و 64 بیتی اشاره کرد که به صورت پیش فرض در مقابل این آسیب پذیری امن هستند. البته نسخه های 5 و 6 نیاز به نصب وصله امنیتی دارند.

برخی از نسخه های ویندوز و لینوکس نیاز به دریافت به روز رسانی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رفع مشکل امنیتی دارند

سایر نسخه های لینوکس که اعتقاد بر این است امن هستند شامل هر نسخه ای است که از کرنل های نسخه 4.9 یا جدیدتر بهره - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می برند. علاوه بر این توسعه دهندگان کرنل لینوکس، وصله های مورد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیاز برای کرنل های قدیمی تر را نیز ارائه کرده اند. همچنین تصور می شود بیشتر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز سرور 2016 و ویندوز 10 نیز در مقابل Lazy State ایمن باشند. البته اگر از ویندوز سرور 2008 استفاده می کنید نیاز به وصله امنیتی مرتبط دارید.

آخرین نسخه های سیستم عامل های OpenBSD و DragonflyBSD ایمن هستند با این حال بسته رفع این آسیب پذیری برای FreeBSD ارائه شده است.

خبر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خوب اینکه به گفته مسترز اهمیت این آسیب پذیری متوسط است، زیرا به سختی می توان از طریق آن سوء استفاده کرد و البته رفع آن نیز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آسان است. همچنین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خبر خوب دیگر اینکه نصب وصله های رفع کننده این مشکل، کارایی کامپیوترها را بهبود می دهد.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی با حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone