تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24003.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

به بهانه روز جهانی عکاسی؛ نگاهی به ماجرای عکس خبری سال ۲۰۱۰

جودی بیبر متولد ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ موفق شد معتبرترین جایزه دنیای عکاسی با نام عکس خبری سال را دریافت کند. عکس برنده او پرتره ای ناراحت کننده از بی بی عایشه بود؛ ...

جودی بیبر متولد ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ موفق شد معتبرترین جایزه دنیای عکاسی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - با نام عکس خبری سال را دریافت کند.

عکس برنده او پرتره ای ناراحت کننده از بی بی عایشه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - بود؛ زن جوان افغان که به خاطر فرار از منزل مورد غضب شوهر قرار گرفته بود و همسرش بینی او را بریده بود.

با این حال اما بیبر یکی از چهار زنی است که در تاریخچه ۶۴ ساله جایزه عکس - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - خبری سال موفق به دریافت این جایزه شده اند.

Françoise Demulder از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - فرانسه در سال ۱۹۷۷ میلادی، دایان اسمیت از آمریکا در سال ۱۹۹۹ و  لارا جو ریگان از آمریکا در سال ۲۰۰۱ سه زن دیگری هستند که توانستند در طول دوران حرفه ای خود این موفقیت را کسب نمایند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان
عکس خبری سال ۱۹۷۷
اثر Françoise Demulder /اعتراض زن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - فلسطینی به یک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - شبه نظامی نقاب دار در بیروت
تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان
عکس برگزیده خبری سال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۱۹۹۹
اثر Dayna Smith زن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - آلبانیایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - که خبر مرگ همسرش را شنیده و آشنایان سعی در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - آرام کردن او را دارند. او شش فرزند داشته و سربازان صربستان همسرش را به ضرب گلوله کشتند
تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان
عکس خبری برگزیده سال ۲۰۰۱
عکاسی: Lara Jo Regan
یک مهاجر مکزیکی که برای سیر کردن شکم فرزندانش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - مشغول - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - کار است

بیبر در مصاحبه ای که پیشتر با یورو نیوز انجام داد در این رابطه گفت که دریافت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - جایزه عکس خبری سال تنها یکی از نکات مثبت و روشن در شغل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - او بوده و بعد از دریافت جایزه او به ۲۰ کشور مختلف دنیا سفر کرده تا ماجرای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - عکس بی بی عایشه را تعریف کند و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - از پروژه های دیگرش بگوید.

ماجرای عکس بی بی عایشه

بیبر ابدا انتظار دریافت این جایزه معتبر را به خاطر عکس خود نداشت و در این باره - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - می گوید:

یادم هست - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - که فکر نمی کردم اثرم انتخاب شود. در آن زمان کمتر پیش می آمد که عکس برنده یک پرتره باشد.

در سال ۲۰۰۹ بی بی عایشه که زنی ۱۸ ساله از ولایت اوروزگان در جنوب افغانستان بود به خاطر کتک کاری و رفتارهای نادرست همسرش از خانه فرار کرد. او از زمانی که ۱۲ سال داشت بابت تسویه حساب و پرداخت بدهی به عقد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - همسرش درآمده بود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان

تا اینکه بعد از تحمل شش سال شکنجه به تنها جایی که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - می دانست یعنی خانه پدری فرار کرد. در یکی از شب - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - ها، اعضای دادگاه قبیله ای به منزل آنها آمدند و از پدرش خواستند که او را پس بدهد. آنها در ادامه او را به کوهستانی بردند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - و در آنجا فرماندار محلی رای خود را صادر کرد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - برادر همسرش در همان نقطه زن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - جوان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - را نگه داشت تا همسر او نخست - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - گوش هایش و سپس بینی او را به خاطر فرار از خانه برید و او را در همانجا رها کردند. در ادامه چند فرد خیر بدن نیمه جان بی بی عایشه را پیدا کردند و او را به پناهگاهی در کابل بردند و او تا سال ۲۰۱۰ در همانجا ماند. در آنجا بود که بیبر این عکس را از عایشه گرفت. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - عایشه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز در ادامه به آمریکا منتقل شد و بعد از انجام عمل جراحی صورت او بازسازی شد. وی حالا با خانواده ای افغان تبار در آمریکا زندگی می کند.

در سال ۲۰۱۰ عکس بی بی عایشه روی جلد نشریه تایم منتشر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone