🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32993.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین قدرتمندی که تصاویر سه بعدی و 8K را در عمق ۳۰۰ متری دریا ثبت می کند

اگر شما هم از علاقمندان به مستندهای زیر دریایی هستید یا ترجیح می دهید بدون ذره ای خیس شدن در اعماق اقیانوس کندوکاو کنید احتمالا عاشق Hydrus VR، سیستم زیرآبی فیلمبرداری واقعیت مجازی با توانایی ثبت تصاویر ...

اگر شما هم از علاقمندان به مستندهای زیر دریایی هستید یا ترجیح می دهید بدون ذره - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ای خیس شدن در اعماق اقیانوس کندوکاو کنید احتمالا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عاشق Hydrus VR، سیستم زیرآبی فیلمبرداری واقعیت مجازی با توانایی ثبت تصاویر 8K - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهید شد.

این سیستم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که توسط MI Tech توسعه یافته با بهره - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گیری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از ۸ دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افقی و ۲ دوربین عمودی تصاویر را با رزولوشن 8K، 4K یا 4K عمق دار و سه بعدی ثبت می کند. یکی از نقاط قوت سیستم مذکور تصویر برداری با کیفیت در نقاط کم نور است. در این لینک می توانید ویدئوی ثبت شده توسط این سیستم را با رزولوشن بالا و به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

طراحی Hydrus VR که لنزها در طرفین آن قرار گرفته اند، شبیه یک قوطی کنسرو بزرگ بوده و تا عمیق ۳۰۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است، بنابراین می توان آن را به بازوی کنترل رباتیک یا ربات های شناور زیر آبی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - متصل کرد.تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقیداخل این قوطی کنسرو دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های سونی UMC-S3CA با حساسیت بالا، لنزهای SLR Magic، حافظه با ظرفیت بالا و باتری بادوامی قرار گرفته که امکان ساعت ها فیلمبرداری مداوم را به کاربر می دهد. علاوه بر این حین فیلمبرداری امکان مشاهده از راه دور ۹ دوربین از طریق - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مانیتور وجود خواهد داشت.

دوربین های سونی قابلیت فیلمبرداری در نقاط با نور اندک ۰.۰۰۴ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - لوکس را هم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارند که به توجه به عدم وجود نور کافی در نقاط عمیق تر اهمیت به سزایی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد. اگرچه این سنسورها محدوده ISO طبیعی بین ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ دارند اما قابلیت کاهش چهار برابری ISO این امکان را می دهد که فیلمبردار در ازای افزایش نویز، از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تاباندن نور مصنوعی به منظره خودداری کرده و فیلم را ثبت کند.

Hydrus VR ویدئوی نهایی را از طریق ترکیب خروجی دوربین ها و با همپوشانی ۶۰ درصدی تهیه می کند که در نهایت به تصویری بدون اعوجاج و با کیفیت تبدیل می شود. گزینه های انتخابی کاربر برای خروجی نهایی شامل رزولوشن های ۸۱۹۲ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در ۴۰۹۶ پیکسل با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و 4K برای نماهای واقعیت افزوده خواهد بود.

از این فناوری می توان در فیلم ها و هدست های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - واقعیت مجازی بهره برد چرا که کیفیت ویدئوهای MI Tech قابلیت های هدست های واقعیت مجازی کنونی را پوشش داده و حتی از آن هم فراتر می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone