تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32996.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصویر منتسب به جعبه گلکسی نوت 9، مشخصاتی متفاوت با شایعات را افشا می کند [به روز رسانی]

به تازگی تصویری از جعبه پرچمدار گگلکسی نوت 9 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه را افشا می کند. منتشرکننده این تصویر، یکی از خرده فروشی های روسی است که ظاهراً دستگاه ...

به تازگی تصویری از جعبه پرچمدار گگلکسی نوت 9 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه را افشا می کند. منتشرکننده این تصویر، یکی از خرده فروشی های روسی است که ظاهراً دستگاه را زودتر از موعد رسمی دریافت کرده تا برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نخستین سفارش های پیش خرید آماده باشد. اگرچه نمی توان کاملاً از صحت - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این تصویر مطمئن بود، اما برخی جزییات درج شده در آن با آنچه که در شایعات و گزارش ها شنیده ایم تفاوت دارد.

پیش از هر چیز، نمایشگر نوت 9 قرار است 6.4 اینچی باشد که 0.1 - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اینچ از آنچه پیشتر شنیده بودیم بزرگ تر است. این تفاوت اندازه با آنچه در شایعات گفته می شد و نیز گلکسی نوت 8، احتمالاً به خاطر حاشیه های اندک باریک تر Infinity Display باشد یا شاید هم لبه های دستگاه به گونه ای خمیده شده اند که فضای بیشتری برای نمایشگر به وجود آمده. گفتنی است که بنابر شایعات، گلکسی اس 10 - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پلاس هم نمایشگری 6.4 اینچی خواهد داشت و احتمال یکسان بودن پنل نوت 9 با این دیوایس، بسیار بالاست.

تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

علاوه بر این، روی جعبه دستگاه به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است که با شایعه باتری 3700 میلی آمپر ساعتی آن در تناقض است. ناگفته نماند که در تیزر رسمی لو رفته گلکسی نوت 9 نیز، سامسونگ به عمر باتری طولانی و - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک روزه به عنوان یکی از نقاط قوت پرچمدار خود اشاره کرده است.

قابلیت دیگر دستگاه، عرضه با حافظه داخلی پایه 128 گیگابایتی است که علی رغم دو برابر بودن نسبت به حافظه پایه 64 گیگابایتی نوت 8، تفاوتی در - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قیمت گذاری ایجاد نخواهد کرد. دوربین دستگاه ظاهراً از گلکسی اس - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 9 قرض گرفته شده اما طبیعتاً الگوریتم های نرم افزاری، عملکرد کلی آن را بهبود می بخشند. در نهایت نیز باید به اسپیکرها و ایرفون های توسعه یافته از سوی AKG، جواز IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر عنبیه چشم و شارژ وایرلس اشاره کرد.

نکته مهم باقی مانده، استفاده از عبارت «کنترل - تعمیرات یخچال بکو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از راه دور» برای توصیف قلم S Pen است که شایعه تجهیز آن به قابلیت های مبتنی بر بلوتوث را تایید می کند. گفته می شود با قلم گلکسی نوت 9 قادر به باز کردن قفل دستگاه، کنترل صدا و حتی تجربه بازی های شوتر خواهیم بود.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 12 مرداد 1397]

 

به روز رسانی:

«Ice Universe» که در ماه های اخیر گمانه زنی هایی در مورد گلکسی نوت 9 را مطرح کرده، اخیراً در اکانت توییتر خود گفته دوربین گلگسی نوت 9 از نظر سخت افزاری مشابه با گلکسی اس 9 پلاس خواهد بود اما الگوریتم های منحصر به فرد، قابلیت های دوربین را بهبود خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone