تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41550.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مدیر عامل IBM برای حمایت از رویا پردازان عازم واشنگتن شد

چند هفته قبل در دیجیاتو خواندید که جمعی از مدیران حوزه فناوری آمریکا با امضای یک نامه سرگشاده از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خواستند مانع از توقف اجرای قانون موسوم به DACA شود. ...

چند هفته قبل در دیجیاتو خواندید که جمعی از مدیران حوزه فناوری آمریکا با امضای یک نامه سرگشاده از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواستند مانع از توقف اجرای قانون موسوم به DACA شود.

بر اساس این قانون که در سال ۲۰۱۲ میلادی و در دولت باراک اوباما به تصویب رسید، آن دسته از مهاجران غیرقانونی که در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زمان ورودشان به خاک آمریکا کمتر از ۱۶ سال داشته باشند، می توانند مجوز کار و مصونیت از دیپورت شدن را دریافت نمایند. گفتنی است تعداد این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مهاجران در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حدود 800 هزار نفر است.

حالا بر اساس گزارشات، شرکت IBM به منظور قانع - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کردن قانون گذاران برای لغو DACA تا انتهای سال جاری میلادی کمپینی به راه انداخته است. این شرکت بدین منظور 31 نفر از مهاجران مشمول این طرح را استخدام کرده و داستان های شخصی آنها را در سایت خود منتشر نموده و همچنین این رویا پردازان را برای ملاقات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با قانون گذاران به واشنگتن فرستاده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

IBM مدیر عامل خود را به منظور مذاکره با قانون گذاران به واشنگتن فرستاده

گفتنی است تاکنون اپل، مایکروسافت و فیسبوک نیز لابی گرانی را برای مذاکره به کنگره فرستاده اند. همچنین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - IBM، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت و اوبر قول کمک به کارمندانشان که به دنبال لغو DACA متحمل خسارت می شوند را داده اند. البته در این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بین فقط IBM است که مدیر عامل خود «جینی رومتی» (Ginni Rometty) را به منظور مذاکره مستقیم با قانون گذاران به واشنگتن فرستاده. خانم رومتی قبل تر نامه سرگشاده ای را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به ترامپ ارسال کرد و درخواست همکاری دو جانبه برای حل این مشکل را با رئیس جمهور آمریکا مطرح نمود. در بهمن تا اسفند سال 95 نیز این مدیر IBM به کارمندان خود اعلام نمود: «من باور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دارم که مقابله با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مدیران مرتبط با لغو این قانون، بهترین راه برای دستیابی به نتایج مطلوب است».

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
پیشتر تیم کوک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیز حمایت خود از مهاجران را اعلام کرده بود

لازم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به ذکر است در حدود یک ماه پیش یکی از مدیران دولت ترامپ اعلام کرد که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قصد دارد نهایتاً تا 6 ماه آینده، لغو قانون DACA را نهایی کند. گفته مدیر مذکور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به این معنی است که حتی ممکن است در صورت حمایت کنگره آمریکا از این قانون، باز هم دولت ترامپ بتواند اقدام به دیپورت کردن مهاجران مذکور نماید.

ممکن است به مطالب زیر نیز علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone