تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41547.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی موبایل Honor 7X را با نمایشگر 5.97 اینچی و دوربین دوگانه معرفی کرد

آنر، برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی به تازگی موبایل Honor 7X را در چین معرفی نموده. این تلفن هوشمند از بدنه ای فلزی بهره برده و حسگر اثر انگشت و دوربین اصلی دو گانه نیز ...

آنر، برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی به تازگی موبایل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Honor 7X را در چین معرفی نموده. این تلفن هوشمند از بدنه ای فلزی بهره برده و حسگر اثر انگشت و دوربین اصلی دو گانه نیز در بخش پشتی آن تعبیه شده است.

گفتنی است حاشیه نمایشگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنر 7 اکس بسیار کم بوده و اندازه آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 5.97 اینچ با نسبت 18:9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل است. چیپست کایرین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 659 به همراه 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.36 گیگاهرتز، نیرو بخش این اسمارت فون است. آنر 7 اکس همچنین با 4 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گیگابایت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رم همراه شده و با سه ظرفیت حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت ارائه می شود. البته امکان افزایش ظرفیت حافظه تا 256 گیگابایت به واسطه درگاه مایکرو اس دی نیز فراهم شده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

دوربین دوگانه اصلی این تلفن هوشمند دارای سنسورهای 16 و 2 مگا پیکسلی بوده و دوربین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جلو نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره می برد. باتری آن 3340 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و البته غیر قابل تعویض است و به ادعای هوآوی زمان مکالمه آن با یک بار شارژ 21 ساعت است. قابلیت شارژ سریع - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با فناوری مختص این کمپانی به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نام «Huawei’s SuperCharge» نیز در این موبایل فراهم شده و شارژر 18 وات مخصوص نیز بدین منظور در جعبه آن قرار داده شده است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

آنر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 7 اکس به واسطه استاندارد IP67 در مقابل نفوذ گرد و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - غبار و مایعات مقاوم است. همچنین موبایل جدید از دو سیم کارت پشتیبانی می کند ولی درگاه سیم کارت دوم با حافظه مایکرو اس دی مشترک است و کاربر باید بین استفاده از سیم کارت دوم یا حافظه جانبی، یکی را انتخاب کند.

این موبایل به همراه اندروید 7.1.1 و رابط کاربری اختصاصی این کمپانی چینی، یعنی EMUI در رنگ های آبی، مشکی و طلایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به بازار عرضه می شود و قیمت آن برای نسخه های 32، 64 و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 128 گیگابایت به ترتیب 1299، 1699 و 1999 یوآن چین خواهد بود و از 25 مهر ماه به بازار چین عرضه خواهد شد. انتظار می رود اسمارت فون جدید در ماه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های آتی در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone