تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41566.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سیستم امنیتی تشخیص چهره فرودگاه دوبی در یک آکوریوم مجازی تعبیه می شود

فرودگاه دوبی روش جدید و جالبی را برای ارزیابی امنیتی مسافرین پروازها به کار گرفته و آنها را از میان یک آکواریوم مجازی عبور می دهد که دوربین های تشخیص چهره را در خود پنهان ...

فرودگاه دوبی روش جدید و جالبی را برای ارزیابی امنیتی مسافرین پروازها به کار گرفته و آنها را از میان یک آکواریوم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مجازی عبور می دهد که دوربین های تشخیص چهره را در خود پنهان ساخته است.

این آکواریوم مجازی شبیه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یک تونل طراحی شده و 80 دوربین در آن قرار گرفته اند که در زمان عبور مسافرین، چهره و عنبیه چشم آنها را اسکن می کنند. تصاویر  داخل تونل بسته به شرایط قابل تغییر هستند و موارد متعددی همچون مناظر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - طبیعی یا تبلیغات را هم به نمایش می گذارند.

زمانی که مسافر به پایان تونل می رسد، یا پیام «سفر به سلامت» را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دریافت می کند و به مسیرش ادامه می دهد، یا اینکه چراغ قرمز می گیرد و مأمورین امنیتی به سراغش می آیند.

این آکواریوم فناوری های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تشخیص چهره را به خوبی پنهان نموده و در عوض، مسافرین را تشویق می کند تا با تماشای تصاویر و مناظر کیفیت اسکن ها را افزایش دهند. انتخاب آکواریوم بدین خاطر است که ماهی به راحتی نظر افراد را جلب می کند و نگاه آنها را به دنبال خودش می کشد تا در برابر دوربین های مختلف قرار گیرند.

تا سال 2020 تعداد مسافرین سالانه دوبی به 124 میلیون نفر می رسد

این پروژه با همکاری هواپیمایی امارات (Emirates) به اجرا درآمده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و فرودگاه دوبی قصد دارد نخستین نمونه از این تونل/آکواریوم ها را تا پایان تابستان سال آتی میلادی در ترمینال 3 فرودگاه نصب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کند. این اقدام در راستای افزایش سرعت سرویس دهی به حجم بالای مسافرین صورت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گرفته، چون پیش بینی می شود تا سال 2020 تعداد مسافرین سالانه دوبی و این فرودگاه از رقم 124 نفر میلیون عبور کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

گفتنیست فناوری تشخیص چهره در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فرودگاه ها به خاطر تسریع در عملیات و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - افزایش امنیت مورد توجه قرار گرفته است، اما همچون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همیشه مشکلاتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظیر حریم شخصی نیز در این حوزه وجود دارد. باید دید در پایان، مزایای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این فناوری بر معایب آن غلبه خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone