تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41540.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ در مسیر بازگشت

اولین و مهمترین سرویس تاکسی اینترنتی ایران در حالی این روزها به سبب یک پرونده تعرض به خانمی جوان زیر تیغ رسانه‌هاست که همچنان نمی‌توان منکر تاثیر و تحولی شد که «اسنپ» پایه‌گذار آن شده است. ...

«دو ماه قبل در تاکسی اینترنتی کار می - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کردم که بخاطر خالکوبی و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جای چاقویی که روی سرم بود اخراج شدم و در خیابان بودم که دیدم چند نفر کنار خیابان ایستادند و راننده استخدام می کنند. با یکی از آنها در مورد اتفاقی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که افتاده صحبت کردم و پسر جوان اعلام کرد که اگر گواهینامه و مشخصات فرد دیگری را تهیه کنی می توانی دوباره مشغول به کار شوی. گواهینامه و مشخصات یکی از بستگانم را تهیه کردم و وقتی گفتم با عکسم چه می کنید، گفت می تواند کاری کند که عکسم در سامانه تاکسی اینترنتی ثبت نشود که شماره اش را گرفتم و مدارکی که می خواست را تهیه کردم و بعد از آن دوباره با مشخصات یکی دیگر در تاکسی اینترنتی مشغول به کار شدم

از صحبتهای متهم پرونده، و همچنین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تایید روابط عمومی اسنپ، مشخص است که متهم قبلاً به دلیل ظاهرش، از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اسنپ اخراج شده است. اما به علت اعتماد بیش از حد اسنپ به ماموران جذب راننده، متهم موفق شده تا با همکاری یکی از همین ماموران، با هویت فرد دیگری مجدداً در این سامانه شروع به کار کند.

اسنپ نوعی سرویس اینترنتی است که به جای اتکای کامل به الگوریتمها برای پاسخگویی به مشتریانی که در مسیر رشدش بیشتر میشوند، باید نیروی انسانی خود را نیز به نسبت مشتریان افزایش دهد. با بهرهگیری بیشتر از نیروی انسانی، احتمال خطا نیز افزایش پیدا میکندروابط عمومی اسنپ در رابطه با خبر ادعای تجاوز، بیانیهای را منتشر کرده بود که در آن ذکر میشود اسنپ، موجب اشتغال حدود ۱۵۰ هزار راننده شده و تا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنون ۱۰۰ میلیون سفر با این سامانه ثبت شده است.

سنجش به جای پرسش

اما نکتهای که اینجا مسئلهساز و مطرح است، نه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ۱۰۰ میلیون سفر موفق است و نه جامعه ۱۵۰هزار نفری از ناوگان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رانندگان اسنپ که برای کسبدرآمد خود تلاش میکنند. نکته مسئلهساز، نظامی است که مطابق آن اسنپ و البته تقریبا تمامی تاکسیهای اینترنتی در ایران و جهان سوخت توسعه سریع خود را از آن طریق تامین میکنند. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی -

از همین اطلاعات جسته و گریخته مشخص است اسنپ برای جذب راننده جدید در ناوگان خود، روندی صحیح و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بدون نقص را طی نمیکند. یکی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از راهکارهای مرسوم این سرویس برای جذب راننده، استفاده از افرادی است که در خیابان تلاش میکنند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رانندگان را به عضویت اسنپ درآورده و در ازای هر شخص، پورسانتی را دریافت کنند. مشکل از جایی شروع میشود که یک جذب کننده با استخدام رانندگان بیشتر، پورسانت و درآمد بیشتری پیدا میکند و همین موضوع سبب میشود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تا دقت جای خودش را به کسب درآمد بدهد. با بررسی دیجیاتو و پرسش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از برخی ماموران جذب اسنپ، مشخص شد که هر یک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از آنها در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ازای افزودن یک راننده به ناوگان اسنپ، یک پورسانت ۳۷ هزار تومانی دریافت میکنند.

اسنپ ساختار اولیه خود را از یک نمونه خارجی الگوبرداری کرده است. «اوبر»، به عنوان بزرگترین سرویس حمل و نقل و درخواست خودروی آنلاین، در چندین کشور با مسئله تجاوز راننده به مسافر مواجه شده است. یکی از آخرین نمونهها، یک ماه پیش در شهر دیترویت ایالات متحده رخ داده است. تجاوز به مسافر در دهلینو هم چند سال پیش خبر ساز شده بود و اوبر تصمیم گرفت روند جذب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رانندگان را با سختگیری بیشتری همراه کند؛ روندی که در نهایت میبینیم تاثیر چندانی بر این اتفاقات در سراسر جهان نداشته است.

اما اسنپ به عنوان یک سرویس اینترنتی ایرانی، دستکم برای اولین بار پس از چند صد هزار سفر چنین مسئلهای مواجه گشته است و مشخص نیست که برای آینده، و اطمینان دادن به مسافران خود، چه راههایی را امتحان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد. تلاش دیجیاتو در چند روز گذشته برای مصاحبه با «شهرام شاهکار»، مدیر عامل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اسنپ یا با روابط - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عمومی این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شرکت در پس جوابیهها برای طرح همین سوالات نیز بینتیجه مانده است.

اما اوبر به عنوان بزرگترین سرویس درخواست تاکسی به شکل آنلاین در جهان، تصمیم گرفت تا روند جدیدی را برای جذب راننده استفاده کند و از روشهای «روانسنجی» بهره بگیرد. اتفاقی که شاید اگر در سرویسهای ایرانی هم جدیتر گرفته شود، کمتر با چنین اخبار ترسناکی روبهرو شویم.

در این روند آزمونهایی از داوطلبان گرفته میشود؛ تستهایی که شامل برخی سوالات کلی و غیرمرتبط به شغل رانندگی هستند. این تستها به گونهای طراحی شدهاند که نوع شخصیت داوطلب، و نوع برخورد او در موقعیتهای مختلف را میسنجند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

شاهکار، مدیرعامل اسنپ هم در مصاحبه خود با دیجیاتو که در اسفند ۱۳۹۵ منتشر شد، عنوان کرده بود که این سرویس پیش از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جذب یک داوطلب برای کار در ناوگان اسنپ، کلاسها و آموزشهایی را برای او برگزار میکند:

«گام اول این است که تمامی رانندهها باید به صورت حضوری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با مدارک هویتیشان شامل گواهی نامه، کارت ملی، بیمه نامه، معاینه فنی برای خودروهای بالای پنج سال و گواهی عدم سوءپیشینه به دفاتر ما مراجعه نمایند.

خود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شخص مورد بررسی قرار میگیرد. ما یک چک لیست دقیق داریم و طی یک فرایند 45 دقیقه ای تا یک ساعته فاکتورهایی مانند رفتار، ظاهر راننده و آموزش پذیری اش سنجیده می شوند و نکات آموزشی، باید ها و نبایدها، آئین نامه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - انضباطی، نحوه رفتار با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مسافر و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کار با نرم افزار اسنپ به آنها آموزش داده می شود و اقلام اسنپی شامل دفترچه راهنما، خوشبو کننده و استیکر شیشه نیز در اختیارشان قرار می گیرد.

به این ترتیب راننده فعال می شود. ما همچنین یک مرکز پشتیبانی 24 ساعته داریم که راننده ها و مسافران می توانند سوالات خود در رابطه با اسنپ را از این مرکز بپرسند

پس سوالی که باقی میماند این است که قدم احتمالی بعدی برای اسنپ چیست.

بهای بزرگی

به نظر میرسد که در ماههای اخیر و با بزرگتر شدن اسنپ، روند جذب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داوطلب از این حالت سختگیرانهای که شاهکار توضیح میدهد خارج شده است یا نقصهایی در همین سیستم وجود داشته که اکنون خود را نمایان کردهاند. تا پیش از اتفاقات امروز یک داوطلب برای جذب شدن در ناوگان رانندگان، میتوانست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به سرعت راننده اسنپ شود و سه هفته مهلت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشت تا سوپیشنه خود را ارائه دهد. زمانی که برای آسیبخوردن بسیاری از مسافران کافی بود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

نوع مواجهه رسانهای اسنپ هم که ترکیبی از سکوت، انفعال و خودبزرگبینی بود در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نهایت نه تنها عوام که جامعه خبری و اینترنتی به ویژه کاربران توییتر را که مدافعان اسنپ بودند علیه آن شوراند. فقدان همدردی با حادثهدیده، پرهیز از اعلام اقدامات پیشگیرانه بعدی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و لحن خطابآمیزی که از سوی روابط عمومی اسنپ منتشر شد بسیاری از فعالین آنلاین و جماعت خبری را متوجه اگر نه بیتوجهی، که دست کم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بیکفایتی از سوی ساختار رسانهای استارتآپهای بزرگ کرد و به نظر میرسد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در این میان نمیتوان دست شرکتهای رقیب و نهادهایی که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کسب و کار سنتی خود را بر اثر اسنپ از دست داده‌‌اند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را نادیده گرفت و بسیاری از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنها همین روزها هم از شورای عالی رقابت گرفته تا دادسرای اقتصادی پروندههای بازی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - علیه اسنپ دارند.

چرخش اصلی با بیانیه امروز شهرام شاهکار مدیر عامل اسنپ صورت گرفت: شاهکار، در نوشتهای دقیق و تنظیم شده از ماجرا عمیقا ابراز تاسف کرده و خبر از اقداماتی موثر در این خصوص داده است.

در بیانیه امروز اسنپ می‌خوانیم: «از این پس، تایید هویت هر راننده از سوی ۳ ناظر و کارشناس با تجربه و متخصص اسنپ به طور مجزا صورت میگیرد. همچنین تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبتنام رانندگان در سطح شهرها متوقف شده، تا تمام مراحل جذب رانندگان را بار دیگر با دقت ارزیابی نموده و بهبود بخشیم

شاید بهترین پاسخ در این میان از آن وزیر جوان و خوش حرف ارتباطات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باشد. «محمدجواد آذری جهرمی» در مطلبی در بلاگ کافه سخن نوشته است: «خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویسدهندگان تاکسی آنلاین تاسف برانگیز است. طبیعتا تا مشخص شدن وضعیت پرونده،  قضاوت درباره جزییات آن صحیح نیست. اما نکته مهم این است که کسب وکارهای نوپای این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند. استقبال مردم از این خدمات هم نشان دهنده فضای مساعد رشد این کسب وکارهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنلاین است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone