تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41553.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ریچارد برنسون: تا شش ماه دیگر به فضا می روم

روز گذشته «ریچارد برنسون» رییس کمپانی فضایی «ویرجین گلکتیک» اعلام کرد این شرکت تا سه ماه دیگر سفرهای فضایی خود را آغاز کرده و شش ماه دیگر نیز خود او به فضا سفر خواهد کرد. ...

روز گذشته «ریچارد برنسون» رییس کمپانی فضایی «ویرجین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گلکتیک» اعلام کرد این شرکت تا سه ماه دیگر سفرهای فضایی خود را آغاز کرده و شش ماه دیگر نیز خود او به فضا سفر خواهد کرد.

بر این اساس تاکنون 700 مشتری از جمله هنرمندانی مانند برد پیت با پرداخت 250 هزار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلار بلیط سفر فضایی را پیش خرید کرده اند.تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیکمپانی ویرجین گلکتیک در سال 2010 با هدف ارائه خدمات گردشگری فضایی تاسیس شد. در سال 2014 سفینه فضایی «SpaceShipTwo» این کمپانی در حین آزمایش دچار سانحه شد که به کشته و زخمی شدن دو خلبان این شرکت انجامید.

پس از این واقعه دو سال طول کشید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا این شرکت توانست موافقت سازمان FAA آمریکا را برای از سرگیری پروازهای آزمایشی جلب کند.

آخرین پرواز آزمایشی ویرجین گلکتیک چند ماه پیش با استفاده از فضاپیماهای جدید «VSS Unity» با موفقیت انجام شد. اگر آزمایش های آتی نیز نتایج موفقیت آمیزی در پی داشته باشد این شرکت می تواند طی ماه های آینده سفرهای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تجاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را آغاز کند.

این شرکت برخلاف دیگر کمپانی های فضایی از قبیل اسپیس اکس و «بلو ویرجین» پروازهایش را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بدون استفاده از راکت های معمولی و با کمک یک هواگرد به نام «VMS Eve» آغاز می کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
فضاپیمای نصب شده بر روی هوانورد

بر این اساس ابتدا فضاپیما از طریق هواگرد VMS Eve به نقطه 50 هزار پایی از سطح زمین می رود و پس از جدا شدن از آن، موتور راکت وارد عمل شده و VSS Unity را از کره زمین خارج می کند.

برنسون در پاسخ به سوالی در مورد رقابت آنها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با «اسپس اکس» گفت:

ما به اندازه ایلان ماسک مشتاق سفر به مریخ نیستیم، بنابرین فکر می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنیم آنها پیش از ما به این سیاره پا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بگذارند.

گفتنی است کمپانی اسپس اکس اخیرا اعلام کرده که در سال 2022 فضاپیمای خود را در مریخ فرود خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone