تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41552.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر Vela، موبایل بدون حاشیه فراموش شده سری لومیا منتشر شد

حتی در سال 2017 نیز موبایل های بهره مند از نمایشگر های بدون حاشیه از جمله شیائومی Mi Mix 2، آیفون X و گلکسی های اس 8 و نوت 8 سامسونگ بسیار زیبا به نظر ...

حتی در سال 2017 نیز موبایل های بهره مند از نمایشگر های بدون حاشیه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از جمله شیائومی Mi Mix 2، آیفون X و گلکسی های اس 8 و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نوت 8 سامسونگ بسیار زیبا به نظر می رسند. حالا تصور کنید عرضه یک موبایل اقتصادی با چنین نمایشگری در سال 2014 چقدر می توانست هیجان انگیز باشد.

به تازگی تصویری از یک اسمارت فون مبتنی بر ویندوز موبایل منتشر شده که نشان می دهد مایکروسافت در سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 2014 مشغول ساخت یک اسمارت فون با حاشیه نمایشگر بسیار باریک با اسم رمز «Vela» بوده که البته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هیچ گاه آن را به بازار عرضه نکرده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

موبایل پروژه وِلا قرار بوده با قیمت 200 دلار به بازار عرضه شود

به نظر می رسد این تلفن هوشمند در واقع نسخه ای آزمایشی از مدل Lumia 435 بوده باشد. بر اساس ادعای سایت ویندوز سنترال، این اسمارت فون قرار بوده با قیمتی در حدود 200 دلار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به بازار عرضه شود، که در صورت این اتفاق، یکی از هیجان انگیز ترین طراحی ها در میان موبایل های اقتصادی را شاهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بودیم. همچنین در تصویر منتشر شده به نظر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می رسد که دوربین این تلفن هوشمند دقیقاً مشابه با Mi Mix 2 شیائومی، در بخش حاشیه پایینی نمایشگر قرار گرفته.

انتشار این خبر در حالی صورت می گیرد که اخیراً «جو بلفیوره» (Joe Belfiore) مدیر بخش ویندوز مایکروسافت، پایان  کار این سیستم عامل را اعلام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمود و گفت که در این پلتفرم دیگر به دنبال ویژگی یا سخت افزار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدیدی نباشید، بلکه فقط پَچ های اصلاحی و آپدیت های امنیتی را دریافت خواهید نمود. البته با وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - طراحی پیشروی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایل وِلا، احتمالاً عرضه آن نیز تحول شگرفی در وضعیت نا به سامان ویندوز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایل ایجاد نمی کرد.

در ادامه می توانید تصاویر این تلفن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هوشمند را مشاهد نمایید:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone