تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41554.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چگونه شن را مانند یک مایع به جریان بیندازیم؟ [تماشا کنید]

معمولاً سطح زمین های بازی کودکان را با ماسه ریز می پوشانند تا سقوط روی آن آسیب جسمانی زیادی را به بدن آنها وارد نکند، اما آیا می دانستید هوای پرفشار را به داخل ماسه ...

معمولاً سطح زمین های بازی کودکان را با ماسه ریز می پوشانند تا سقوط روی آن آسیب جسمانی زیادی را به بدن آنها وارد نکند، اما آیا می دانستید هوای پرفشار را به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داخل ماسه بدمید، حالتی شبیه مایع پیدا می کند؟

این پدیده جالب به «سیال سازی» معروف است و زمانی رخ می دهد که جریان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ثابت و پرفشار هوا از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میان ماده ای با دانه های ریز عبور کند. زمانی که هوا تلاش می کند تا از لابلای دانه ها بگذرد، فاصله ای ناچیز را بین آنها ایجاد کرده و اصطکاک را کاهش می دهد. به همین دلیل ترکیب حاصل مانند یک مایع به جریان می افتد و حتی اجسام صلب روی سطح آن شناور می شوند.

برای آشنایی بیشتر با این پدیده می توانید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ویدیوی زیر را هم تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone