🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41561.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

استیو بالمر: شبکه های اجتماعی در مقابله با اخبار کذب ناتوان هستند

«استیو بالمر» مدیر عامل سابق مایکروسافت و یکی از سهامداران اصلی توییتر در مصاحبه ای با بلومبرگ اظهار داشته که شبکه های اجتماعی فعلاً توانایی جلوگیری از انتشار اخبار کذب را ندارند. همان طور که ...

«استیو بالمر» مدیر عامل سابق مایکروسافت و یکی از سهامداران اصلی توییتر در مصاحبه ای با بلومبرگ اظهار داشته که شبکه های اجتماعی فعلاً توانایی جلوگیری از انتشار اخبار کذب را ندارند.

همان طور که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می دانید در چند ماه اخیر بحث دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا و تأثیرگذاری از طریق انتشار اخبار غلط، به یکی از مباحث داغ محافل خبری تبدیل شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و تا کنون اسناد متفاوتی مبنی بر صحت آن انتشار یافته است.

در این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بین شرکت های مختلفی مانند فیسبوک، گوگل، توییتر و حتی ویکیپدیا اقداماتی را در راستای جلوگیری از انتشار اخبار کذب انجام داده اند که به عقیده بالمر تا کنون موفقیت آمیز نبوده است.

مأموران روسی ده‌ها هزار دلار را صرف تبلیغات در یوتوب، جیمیل و گوگل کرده‌اند

جالب است بدانید که فیسبوک هفته گذشته اعلام کرد تبلیغات روس ها در زمان انتخابات 10 میلیون بازدید کننده داشته و توییتر نیز بیش از 200 حساب کاربری مرتبط با این موضوع را در پلتفرم خود شناسایی کرده است. همچنین بر اساس تحقیقات گوگل، مأموران روسی ده ها هزار دلار را صرف تبلیغات در یوتوب، جیمیل و موتور جست و جوی گوگل کرده اند.

مسائل مذکور باعث شده مسئولین توییتر، فیسبوک و گوگل در تاریخ 10 آبان برای پاسخگویی درباره نقش شرکت های خود در نشر اخبار کذب، در کنگره آمریکا حضور پیدا کرده و به سؤالات نمایندگان پاسخ دهند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

آقای بالمر در همین راستا اظهار داشته - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - علی رغم اعتقاد شخصی خود به آزادی بیان، شبکه های اجتماعی باید به صورت هماهنگ برای حذف محتوای نامربوط و دروغ اقدام کنند. وی معتقد است خط قرمزی در زمینه انتشار عمومی مطالب وجود دارد که باید به آن احترام گذاشت.

لازم به ذکر است که استیو بالمر نیز در زمینه توییت های جنجالی دونالد ترامپ، مواضع مشابهی با «جک دورسی» مدیر عامل توییتر داشته و می گوید توییت های رئیس جمهور نشان دهنده افکار وی بوده، و امکان دسترسی مستقیم به آن به نفع تمام رأی دهندگان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone