تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41531.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نخستین پروفایل آزمایشی eSIM در ایران راه‌اندازی شد

همایش «با eSIM اشیا را روشن کنیم» با هدف بررسی دورنمای ورود نسل جدید سیمکارت (eSIM) به ایران به عنوان یک پیشران برای توسعه صنعت اینترنت اشیا، با حضور شرکت‌های معتبر حوزه فناوری اطلاعات و ...

همایش «با eSIM اشیا را روشن کنیم» با هدف بررسی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دورنمای ورود نسل جدید سیمکارت (eSIM) به ایران به عنوان یک پیشران برای توسعه صنعت اینترنت اشیا، با حضور شرکت‌های معتبر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و خودروسازی، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در سالن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همایش‌های ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد و طی این همایش، ایرانسل نخستین پروفایل آزمایشی eSIM در ایران را راه‌اندازی کرد.

در این همایش که امروز -۱۹مهر- با شعار «مسیر اینترنت اشیا با eSIM آغاز می‌شود» برگزار شد، مدیران شرکت‌های جمالتو، اریکسون، سامسونگ و هوآوی حضور داشتند و درباره روندهای جهانی بازار eSIM و نقشه راه GSMA، تغییر الگو در بازار مشترکان شخصی و سازمانی و فراهم آوردن تجربه زندگی دیجیتال برای مصرف‌کننده اظهار نظر کردند.

eSIM یا «Embedded Subscriber Identity Module» همان‌گونه که از نامش برمی‌آید، سیمکارتی است که در دل دستگاه هوشمند قرار می‌گیرد و برخلاف سیمکارت‌های نسل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قبل (مینی‌سیم، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میکروسیم و نانوسیم) امکان تعویض آن وجود ندارد، بلکه به صورت تراشه‌ای الکترونیکی و در ابعاد کوچکتر، توسط کارخانه سازنده بر روی مادربورد نصب می‌شود. فعال‌سازی سیم‌کارت توسط اپراتور، به صورت نرم‌افزاری و از راه دور انجام می‌شود.

کاربرد eSIM در صنعت فناوری اطلاعات، علاوه بر آن که موجب بالا رفتن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ضریب امنیت و افزایش امکان ساخت ابزارهای ضد آب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و ضد غبار می‌شود، در گسترش خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) و اینترنت اشیا (IoT) نیز اهمیت به‌سزایی دارد.

تسهیل در اتصال و فعال‌سازی، امکان استفاده از ارتباطات بی‌سیم در انواع بیشتری از دستگاه‌های هوشمند (شامل گجت‌‎های پوشیدنی)، تحول در استفاده از سرویس رومینگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و نیز صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به توزیع و فروش سیمکارت از دیگر مزایای استفاده از eSIM هستند.

هم‌اکنون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در دنیا استفاده از eSIM در برخی ساعت‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های سلامت هوشمند آغاز شده که اپل واچ LTE سری ۳، یکی از آنهاست. می‌توان پیش‌بینی کرد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در آینده نه چندان دور، کاربرد آن به تمامی دستگاه‌ها از جمله موبایل‌های هوشمند نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گسترش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone