تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41544.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ال جی تأمین کننده نمایشگر آیفون تاشو خواهد بود

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، سامسونگ در حال آماده سازی موبایل تاشوی «Galaxy X» برای سال 2018 بوده و به احتمال زیاد این محصول را در تعداد محدود روانه بازار خواهد کرد. بر ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، سامسونگ در حال آماده سازی موبایل تاشوی «Galaxy X» برای سال 2018 بوده و به احتمال زیاد این محصول را در تعداد محدود روانه بازار خواهد کرد.

بر اساس گزارشات مراکز خبری کره جنوبی، اپل نیز در این زمینه بیکار نبوده و قصد دارد در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همکاری با ال جی، موبایل انعطاف پذیر خود را تولید کند. بنا بر اخبار قبلی، ال جی توسعه بوردهای الکترونیکی قابل پرینت را آغاز کرده و احتمالاً وظیفه تأمین نمایشگرهای OLED مورد نیاز برای آیفون تاشو را نیز به عهده خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان
یک بورد الکترونیکی قابل پرینت

البته در حال حاضر سامسونگ تأمین کننده پنل های OLED مورد استفاده در آیفون X است و حداقل تا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پایان سال 2018 در این جایگاه باقی می ماند؛ اما اپل تصمیم دارد طی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همکاری با ال جی و سایر تأمین کنندگان کوچک، انحصار سامسونگ را بشکند.

اپل ابتدا بازخورد مشتریان درباره موبایل تاشوی سامسونگ را تحلیل خواهد کرد

لازم به ذکر است که ال جی احداث کارخانه مخصوصی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را شروع کرده که در سال 2019 به بهره برداری می رسد و  برای تولید پنل های OLED مورد نیاز اپل به کار گرفته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خواهد شد. البته امکان تولید پنل های انعطاف پذیر احتمالاً تا سال 2020 فراهم خواهد شد و در این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدت اپل با بررسی بازخورد مشتریان نسبت به تلفن تاشوی سامسونگ، توجیه اقتصادی چنین محصولی را تحلیل خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد.

گفتنی است یکی از مهم ترین عوامل انتخاب ال جی، نگرانی اپل از افشای فناوری و طراحی محصول در خطوط تولید سامسونگ است که رقیب اصلی کمپانی بوده، و ال جی از این نظر تهدید چندانی نخواهد داشت. در ادامه پتنت های آیفون تاشو که اپل سال گذشته به ثبت رسانده است را مشاهده می کنید:

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone