تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41530.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ترک پد با پشتیبانی از ژست های حرکتی؛ ایده جدید سامسونگ برای نوت بوک هایش

بر اساس گزارش سازمان ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) کمپانی سامسونگ اخیرا یک روش ورودی مبتنی بر ژست های حرکتی را برای نوت بوک ها توسعه داده است. در این پتنت فرایند طراحی ترک ...

بر اساس گزارش سازمان ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) کمپانی سامسونگ اخیرا یک روش ورودی مبتنی بر ژست های حرکتی را برای نوت بوک ها توسعه داده است.

در این پتنت فرایند طراحی ترک پدی که با استفاده از یک پنل چندلایه، امکان شناسایی ژست های حرکتی را داشته باشد به صورت خلاصه توضیح داده شده است.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاناین ترک پد شامل دو لایه الکترود و دو کنترلر لمسی است. کنترلر اول با تشخیص تغییر در میدان الکترومغناطیسی از طریق الکترودها قابلیت شناسایی حرکات لمسی را دارد، در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حالی که کنترلر دوم برای شناسایی تغییرات ایجاد شده در میدان الکترومغنایسی از طریق ژست های حرکتی به کار می رود.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانعلاوه بر این ترک پد با توجه به یک بازه زمانی از پیش تعریف شده می تواند بین حرکات عادی کاربر و ژست های حرکتی او تمایز قائل شود. بدین منظور اگر زمان حرکت کاربر زیر این بازه باشد به عنوان ژست حرکتی شناسایی نشده و اگر بالای آستانه باشد به عنوان ژست حرکتی شناسایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می شود. بدین ترتیب کاربر می تواند بدون فعال شدن ژست حرکتی از کیبورد یا نمایشگر لمسی استفاده کند.

این پتنت در خرداد ماه توسط سامسونگ ثبت شده اما USPTO به تازگی آن را منتشر کرده است. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گفتنی است در درخواست ثبت اختراع سامسونگ به زمان استفاده از این فناوری اشاره نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone