🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20662.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

«کداک» با وام ۷۶۵ میلیون دلاری آمریکا وارد حوزه داروسازی می‌شود

«کداک» که زمانی یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه عکاسی بود، در حال ایجاد یک بخش داروسازی است و دولت ایالات متحده آمریکا ۷۶۵ میلیون دلار به آن وام می‌دهد. این بازوی تجاری جدید که ...

«کداک» که زمانی یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - در زمینه عکاسی بود، در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - حال ایجاد یک بخش داروسازی است و دولت ایالات متحده آمریکا ۷۶۵ میلیون - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - دلار به آن وام می‌دهد.

این بازوی تجاری جدید که «Kodak Pharmaceuticals» نام دارد، اجزای موردنیاز ساخت داروها را تولید خواهد کرد. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرده وارد حوزه‌ای می‌شود که در آن کمبود در سطح ملی وجود دارد و با شروع به کار بخش جدید، تا ۲۵ درصد از اجزای دارویی فعال مورد استفاده در داروهای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - غیر بیولوژیک، غیر ضدباکتریایی و عمومی را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل کداک، «جیم کانتیننزا» پیش‌بینی کرده که این بخش جدید، ۳۰ تا ۴۰ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - درصد تجارت این شرکت را در آینده تشکیل دهد. وام ۷۶۵ میلیون دلاری ایالات متحده آمریکا تحت قانون «تولید دفاعی دوران جنگ کره» در اختیار کداک قرار می‌گیرد. دولت ترامپ در گذشته از همین قانون برای سرعت بخشیدن به تولید ونتیلاتور، ماسک و سایر تجهیزات پزشکی موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده کرده بود.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان

کداک به عنوان بخشی از فعالیت‌های دارویی خود می‌خواهد مواد تشکیل دهنده داروهایی مانند «هیدروکسی کلروکین» را نیز تولید کند. این دارو مورد علاقه ترامپ است و با وجود اینکه موثر بودن آن در روند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - درمان کرونا تایید نشده، رئیس جمهور آمریکا آن را تبلیغ می‌کند و اخیرا توییتر به علت انتشار ویدیویی که به اثربخشی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - این دارو اشاره شده، حساب پسر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - ترامپ را معلق کرده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - است.

این اولین باری نیست که کداک وارد حوزه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - داروسازی می‌شود، هرچند آخرین باری که شروع به فعالیت در این زمینه کرد، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جوانرود استان کردستان - تلاش‌های آن تنها چندین سال ادامه داشت. این شرکت در سال ۱۹۸۸ با پرداخت مبلغ ۵.۱ میلیارد دلار شرکت داروسازی «Sterling Drug»‌ را خرید اما در نهایت آن را در سال ۱۹۹۴ فروخت. با توجه به پیش‌بینی مدیرعامل این کمپانی، انتظار می‌رود این بار کداک پس از چندین سال از حوزه داروسازی کنار نرود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone