🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20663.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش موفق تاکسی هوایی Dufour با قابلیت پرواز و فرود عمودی [تماشا کنید]

در حالی که کمپانی‌های مختلفی در حال توسعه تاکسی هوایی هستند، تا به امروز اکثر آن‌ها تنها رندرهای وسایل نقلیه خود را منتشر کرده‌اند، با این حال اخیرا محصول شرکت سوئیسی «Dufour Aerospace» فاز اول ...

در حالی که کمپانی‌های مختلفی در حال توسعه تاکسی هوایی هستند، تا به امروز اکثر آن‌ها تنها رندرهای وسایل نقلیه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - خود را منتشر کرده‌اند، با این حال اخیرا محصول شرکت سوئیسی «Dufour Aerospace» فاز اول آزمایش‌های خود را با موفقیت به اتمام رسانده است.

این کمپانی مانند سایر تاکسی‌های هوایی، وسیله خود را به عنوان یک eVTOL به نمایش گذاشته که یک وسیله نقلیه الکتریکی با امکان بلند شدن و فرود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - به صورت عمودی است. این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - وسیله که نیروی خود را از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - باتری می‌گیرد، همانند هلیکوپتر بلند شده و فرود می‌آید، اما پس از شروع به پرواز به یک وسیله با بال ثابت تبدیل می‌شود که عملکرد بهینه‌ای دارد.

برخلاف اکثر هواپیما که در آن‌ها موتورها ثابت هستند و فقط زاویه بال‌ها عوض می‌شوند، این وسیله به بال‌ها و موتورهای با قابلیت تنظیم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - زاویه مجهز شده که البته روتورها و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - پروانه‌های آن می‌توانند به صورت مستقل از بال، تغییر زاویه دهند. Dufour با انجام آزمایشات به این موضوع پی برده که این سبک طراحی عملکرد بهتری دارد.

مدیر ارشد فناوری این کمپانی، «جزمین کنت» اعلام کرده:

«بال با قابلیت تغییر زاویه به علت انتقال بار از موتور روی بال‌ها، راندمان خود را از دست نمی‌دهد. در حقیقت موتورها جریان هوا را متصل به بال‌ها نگه می‌دارند و یک انتقال سریع‌تر و کارآمدتر میان حالت‌های مختلف انجام می‌شود. علاوه بر این، داشتن تنها یک مکانیزم، باعث کاهش وزن نیز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - می‌شود.»

فاز اول آزمایش این eVTOL - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - شامل ۵۵۰ پرواز به صورت جداگانه بود که در تمام آن‌ها موفق عمل کرده. طی این آزمایش‌ها، ثبات و کنترل بالا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - در تمام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - شرایط از جمله بلند شدن از روی زمین و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جویبار استان مازندران - پرواز با آن نشان داده شده است. این تاکسی هوایی که با همکاری موسسه تحقیقات «ETH» زوریخ توسعه پیدا کرده، طول بال ۴.۵ متری دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این وسیله نقلیه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone