🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20664.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مونتاژ بزرگترین رآکتور همجوشی هسته‌ای جهان آغاز شد؛ شبیه‌سازی خورشید در فرانسه

از چندین دهه پیش دانشمندان در حال پژوهش پیرامون رآکتور همجوشی هسته‌ای هستند و حالا فرایند ساخت بزرگترین نمونه آن آغاز شده و تا سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. این رآکتور هسته‌ای با نام «ITER» ...

از چندین دهه پیش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - دانشمندان در حال پژوهش پیرامون رآکتور همجوشی هسته‌ای هستند و حالا فرایند ساخت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزرگترین نمونه آن آغاز شده و تا سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

این رآکتور هسته‌ای با نام «ITER» یا «رآکتور گرماهسته‌ای آزمایشی بین‌المللی» از سال ۱۹۸۵ در حال توسعه است و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های حوزه انرژی در تاریخ بشریت محسوب می‌شود. هزاران دانشمند و مهندس از ۳۵ کشور جهان در این پروژه شرکت دارند و می‌خواهند با الهام از واکنش‌های سریع و فوق‌العاده داغ درون خورشید، انرژی تولید کنند.

در طی این واکنش‌ها، هسته هیدروژن به وسیله گرمای شدید و گرانش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - در هم می‌شکند و سپس آن‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا اتم‌های هلیوم تشکیل و مقدار زیادی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - انرژی آزاد شود. رآکتورهای هسته‌ای مانند ITER که با نام «توکامک» شناخته می‌شوند، می‌خواهند این واکنش‌ها را - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - درون محفظه‌های دونات شکل ایجاد کنند، جایی که کویل‌های مغناطیسی عظیم جریان فوق العاده داغ پلاسما - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - را هدایت و فشرده می‌کنند تا همجوشی انجام شود.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان

در حال حاضر چندین توکامک آزمایشی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - در سراسر جهان در حال فعالیت هستند، اما هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند با ITER رقابت کنند. سال گذشته میلادی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - ساخت محل قرارگیری رآکتور - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - پس از ۹ کار به پایان رسید. ITER بجای اینکه برای مصرف‌کنندگان و صنایع برق تولید کند، برای این طراحی شده تا نشان دهد که دستگاه‌های همجوشی هسته‌ای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌توانند انرژی تولید کنند.

امروز مرحله مونتاژ این رآکتور - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - همجوشی هسته‌ای در محل ITER در فرانسه شروع شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - و در مراسم مربوط به آن، رئیس جمهور فرانسه، «امانوئل مکرون» و رهبران ۷ کشور - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - عضو ITER شامل ایالات متحده آمریکا، چین، روسیه، ژاپن، اروپا، هند و کره جنوبی به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کردند. انتظار می‌رود مرحله مونتاژ ۵ سال طول بکشد و موفقیت در آن مستلزم اتصال میلیون‌ها قطعه که در سراسر جهان ساخته می‌شوند، به یکدیگر است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان

این پروژه که هزینه انجام آن نزدیک به ۲۴ میلیارد دلار است، با احتیاط بالا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر نجف آباد استان اصفهان - دنبال می‌شود و در شلوغ‌ترین وضعیت نزدیک به ۲۰۰۰ فرد در آن فعالیت خواهند کرد. در صورتی که تمام کارها طبق برنامه پیش برود، ITER در سال ۲۰۲۵ به اولین پلاسمای خود دست پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone