🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20660.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گلکسی زد فولد 2 5G منتشر شدند

به فاصله کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی زد فولد 2 5G، رندرهایی منتسب به آن منتشر شده که شمایل گوشی تاشوی بعدی سامسونگ را از جهات مختلف نشان می‌دهند. وب سایت ...

به فاصله کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی زد فولد 2 5G، رندرهایی منتسب به آن منتشر شده که شمایل گوشی تاشوی بعدی سامسونگ را از جهات مختلف نشان می‌دهند.

وب سایت MySmartPrice با انتشار گزارشی اختصاصی اعلام کرد که رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 2 5G را از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - یک منبع موثق دریافت کرده است. تصاویر گوشی تاشوی جدید سامسونگ را از جهات مختلف و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - در رنگ‌های مشکی و برنزی نمایش می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران

همانطور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید، مکانیزم باز و بسته شدن گلکسی زد فولد 2 5G مثل کتاب است و از این لحاظ فرقی با نسل قبل ندارد. اما با نگاه دقیق تر متوجه تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای می‌شویم که یکی از چشمگیرترین آنها استفاده از حفره به جای ناچ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - در نمایشگر درونی و بیرونی است. حاشیه نمایشگر بیرونی نیز بسیار باریک تر شده و شاهد نمایشگر بزرگتری در این قسمت هستیم.

مکانیزم لولای گلکسی زد فولد 2 5G در نگاه اول ضخیم‌تر به نظر رسیده و به نظر می‌رسد طراحی بهتری نسبت به نسل قبل دارد. ماژول دوربین سه گانه و بیرون زده به شکل عمودی در پنل پشتی قرار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - گرفته و سه سنسور و فلش LED را در خود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - جای داده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران

انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی زد فولد 2 5G در رویداد مجازی آنپکد (Unpacked) که ۱۵ مرداد برگزار می‌شود، رونمایی کند. یکی از نکات جالب در مورد این گوشی این است که حالا حرف - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - Z به نام آن اضافه شده؛ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - نکته‌ای که نشان می‌دهد تمام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ احتمالاً تحت خانواده Z به بازار عرضه خواهند شد.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری hwangmh01 نیز تصویری زنده منتسب به این گوشی منتشر کرده است:

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی زد فولد 2 5G نمایشگر ۷.۷ اینچی اصلی سوپر امولد با ریفرش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - ریت ۱۲۰ هرتز، نمایشگر ۶.۲۳ اینچی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - خارجی، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - این گوشی از باتری ۴۳۵۶ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۱۵ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - واتی برخوردار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - بوده و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - ۱۹۸۰ دلار قیمت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر چمستان استان مازندران - خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone