تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10072.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چین برای شناسایی جنگنده‌های پنهان‌کار رادار کوانتومی توسعه می‌دهد

دانشمندان در چین ظاهرا مشغول کار روی فناوری رادار کوانتومی جدیدی هستند که می‌تواند با ایجاد یک طوفان الکترومغناطیسی کوچک، جنگنده‌های پنهان‌کار را شناسایی کند. اگرچه تردیدهایی درباره چنین سیستمی وجود دارد، اما در صورت ...

دانشمندان در چین ظاهرا مشغول کار روی فناوری رادار کوانتومی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - جدیدی هستند که می‌تواند با ایجاد یک طوفان الکترومغناطیسی کوچک، جنگنده‌های پنهان‌کار را شناسایی کند. اگرچه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - تردیدهایی درباره چنین سیستمی وجود دارد، اما در صورت دستیابی به این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - فناوری، معادلات درباره جنگ‌های هوایی تغییر می‌کنند و چین در این جنگ‌ها دست بالا را خواهد داشت.

آنطور که وب‌سایت SCMP گزارش کرده، مقاله محققان چینی هنوز مورد داوری قرار نگرفته و البته کارشناسان کشورهای دیگر هم چنین موضوعی را زیرسوال می‌برند. در حقیقت این اولین باری نیست که محققان چینی ادعاهای بزرگی را درباره عملکرد رادارهای کوانتومی مطرح می‌کنند، اما ماجرا از چه قرار است؟

رادارهای معمولی دارای یک دیش ثابت یا چرخان هستند، اما طراحی رادارهای کوانتومی بیشتر شبیه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - به یک تفنگ است و شتاب الکترون‌ها را تقریبا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - به سرعت نور می‌رسانند. زمانی که آن‌ها از لوله پیچ در پیچ در معرض میدان‌های مغناطیسی قدرتمند عبور می‌کنند، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - گردابی از امواج مایکروویو ایجاد می‌کنند که مانند یک گردباد افقی به سمت جلو حرکت می‌کنند.

اگر این روند با موفقیت تکمیل شود، سیستم رادار کوانتومی مدنظر چینی‌ها می‌تواند عملکردی بالاتر از هر سیستم راداری در گذشته داشته باشد. با این حال همچنان برای دستیابی به این فناوری یک «اگر» بزرگ وجود دارد و نمی‌توان تضمینی برای آن ارائه کرد.

با وجود چنین موضوعی، مزایای این سیستم باعث شده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - که دانشمندان به آن توجه کنند چرا که با افزایش پنهان‌کاری جنگنده‌ها، کشورها به سیستم قدرتمندتری برای شناسایی آن‌ها نیاز دارند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان  استان خراسان

محققان به این موضوع اشاره می‌کنند که ذرات بنیادی بکار گرفته شده در این طوفان الکترومغناطیسی مصنوعی می‌توانند خصوصیات عجیبی از خودشان نشان دهند. در این پژوهش هر ذره یک مومنتوم یا تکانه مارپیچی را با وجود افزایش مسافت و زمان حفظ کرد. طبق پیش‌بینی تحقیقات اینشتین، چنین خصوصیتی از نظر فیزیکی غیرممکن است، اما محققان اصرار دارند که مکانیک کوانتومی این پیش‌بینی‌ها را دور می‌زند و رادار کوانتومی می‌تواند اهدافی را ببیند که رادارهای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - عادی قادر به دیدنشان نیستند.

دانشمندان چینی می‌گویند این سیستم نه تنها می‌تواند هواپیماهای پنهان‌کار را از فاصله دور شناسایی کند، بلکه در آب و هوای نامساعد هم به خوبی کار می‌کند.

همانطور که در ابتدا گفتیم، کارشناسان خارجی ادعاهای دانشمندان - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - چینی را رد می‌کنند، با این حال اگر چین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - واقعا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - بتواند به چنین فناوری دست پیدا کند، یک مزیت بزرگ برای دولت پکن به حساب می‌آید و البته دنیای جنگنده‌های پنهان‌کار تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد.

در حال حاضر اکثر جنگنده‌ها نمی‌توانند بطور کامل پنهان‌کار باشند چرا که امواج الکترومغناطیسی را منعکس می‌کنند. جنگنده‌های آمریکایی مانند F-22 رپتور و F-35 اکثر امواج رادار را از طریق یک پوشش مخصوص جذب می‌کنند و همچنین با ساختار مخصوصی، تا جای ممکن پنهان‌کار هستند. چنین رویکردی یک مزیت برای دولت واشنگتن به حساب می‌آید، اما شاید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - در آینده با دستیابی به رادار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - کوانتومی، این چین باشد که در جنگ‌های هوایی بالاتر قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone