تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10073.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چیپست اسنپدراگون Wear 5100 با هسته‌های Cortex-A53 به بازار می‌آید

چیپست کوالکام سری اسنپدراگون Wear 4100 به‌زودی از رده خارج می‌شود و جای خود را به اسنپدراگون Wear 5100 با چهار هسته Cortex-A53 می‌دهد. کوالکام ظاهرا این تراشه را در پیکربندی‌های مختلف با ۲ گیگابایت ...

چیپست کوالکام سری اسنپدراگون Wear 4100 به‌زودی از رده خارج می‌شود و جای خود را به اسنپدراگون Wear 5100 با چهار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - هسته Cortex-A53 می‌دهد. کوالکام ظاهرا این تراشه را در پیکربندی‌های مختلف با ۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۸ یا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - ۱۶ گیگابایت حافظه eMMC آزمایش می‌کند، هرچند احتمالا عملکردش پایین‌تر از تراشه اگزینوس W920 خواهد بود.

کوالکام با اسنپدراگون Wear 5100 محصول جدیدی وارد بازار خواهد کرد که پیشرفت‌های متنوعی را در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - بر می‌گیرد. این تراشه از چهار هسته Cortex-A53 بهره می‌برد در حالی که اگزینوس W920 از هسته Cortex-A55 استفاده می‌کند. به گفته شرکت آرم، Cortex-A55 حدود ۱۸ درصد توان بیشتر و ۱۵ درصد بهینگی مصرف انرژی بیشتر نسبت به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - Cortex-A53 دارد.

اسنپدراگون Wear 5100 پردازنده کمکی بهبودیافته‌ای از نوع AON دارد که می‌تواند وظایف ساده پس‌زمینه مثل شمارش گام‌ها و نوسازی صفحه همیشه روشن را مدیریت کند. این پردازنده کمکی در Wear 5100 نسبت به هسته‌های اصلی CPU انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل

با این حال، بخش عمده راندمان بالای تراشه اگزینوس مربوط به لیتوگرافی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - مدرن ۵ نانومتری آن است. اسنپدراگون Wear 4100 با لیتوگرافی قدیمی ۱۲ نانومتری طراحی شده بود. حالا در شایعات گفته شده که کوالکام می‌خواهد وظیفه تولید اسنپدراگون Wear 5100 را به سامسونگ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - محول کند، ولی معلوم نیست که کدام لیتوگرافی در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - تولید این تراشه استفاده خواهد شد.

چیپست اسنپدراگون Wear 5100 از یک دوربین ۱۶ و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. برخی ساعت‌های هوشمند کودکان دو دوربین دارند که از یکی برای تصویربرداری و از دیگری برای تماس ویدیویی استفاده می‌شود. با تمام این موارد، احتمالا هنوز چند وقتی باید صبر کنیم تا چیپست پوشیدنی کوالکام برای عرضه آماده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - شود.

نکته جالب این‌که در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - گزارش امروز به SMIC چین هم اشاره شده که در حال حاضر خط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خلخال استان اردبیل - تولید ۱۴ نانومتری دارد و به‌زودی فعالیت خط تولید ۱۰ نانومتری خود را آغاز می‌کند. بدین ترتیب تولیدکنندگان چینی می‌توانند تراشه محصولاتشان را به‌صورت مستقیم از داخل خاک این کشور تامین کنند و محتاج سامسونگ یا TSMC نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone