تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13053.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو با وای فای ۶ و USB-C معرفی شدند

لنوو امروز از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های اقتصادی‌اش که برای اهداف آموزشی توسعه پیدا کرده‌اند، رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو که در سری ۱۴، ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ قرار دارند، با سیستم عامل کروم و ویندوز ...

لنوو امروز از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های اقتصادی‌اش که برای اهداف آموزشی توسعه پیدا کرده‌اند، رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو که در سری ۱۴، ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ قرار دارند، با سیستم عامل کروم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - و ویندوز به فروش می‌رسند.

اگرچه با محصولات زیادی روبه‌رو هستیم، اما لنوو از ویژگی‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - مشترکی برای تمام آن‌ها استفاده کرده که مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از پورت‌های بیشتر است. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - این دستگاه‌ها - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - از پورت HDMI و USB-C بهره می‌برند و همچنین بطور استاندارد دارای وای فای ۶ هستند. لنوو همچنین با استفاده از شاتر وبکم، امنیت کاربران را افزایش داده و همچنین با بهبود بدنه، آن‌ها را تا ۱۰ درصد در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - برابر نفوذ آب مقاوم‌تر کرده است.

معرفی این محصولات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - را با لپ‌تاپ‌های لنوو 14e و 14w شروع می‌کنیم که هردوی آن‌ها از نمایشگر ۱۴ اینچی با پنل‌های مختلف بهره می‌برند. کاربران می‌توانند آن‌ها را با پنل TN و رزولوشن اچ دی و پنل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - فول اچ دی IPS سفارش دهند که هردوی آن‌ها در نسخه‌های استاندارد و لمسی به فروش می‌رسند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان

این لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو از پردازنده‌های AMD بهره می‌برند که بالاترین نسخه ویندوزی دارای پردازنده دو هسته‌ای 3015e است. مدل 14e را می‌توان با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC سفارش داد که البته برای نسخه ویندوزی، امکان خرید آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC یا ۲۵۶ گیگابایت SSD هم وجود دارد.

شارژدهی باتری این لپ‌تاپ‌ها به ۱۰ ساعت می‌رسد. لنوو 14e و 14w با قیمت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - پایه ۳۳۴ دلار از ماه مه سال جاری میلادی وارد بازار می‌شوند.

نسل سوم لنوو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - 100e و 100w از طراحی آشنایی بهره می‌برند و یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن اچ دی دارند. پردازنده AMD این مدل‌ها با ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. یکی از تفاوت‌ها میان مدل ویندوزی و مجهز به کروم او اس این محصولات، رنگ است. مدل 100e با رنگ خاکستری و 100w با رنگ آبی به فروش می‌رسد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان

مدل 100e لپ‌تاپ لنوو از ماه مه و مدل 100w از ماه ژوئن روانه بازار می‌شود و البته هردو قیمت پایه ۲۹۹ دلاری دارند.

در نهایت به سراغ نسل سوم لپ‌تاپ‌های 300e و 300w به همراه 500e و 500w می‌رویم. از تمام این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به لطف طراحی هیبریدی به عنوان یک تبلت هم استفاده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - کرد. سری ۳۰۰ از پردازنده‌های AMD و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برند و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان

این لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو شارژدهی ۱۰ ساعته دارند و از ماه مه و با قیمت پایه ۳۵۹ دلار روانه بازار می‌شوند.

مدل‌های 500e و 500w قیمت بالاتری دارند و با قیمت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - پایه ۴۲۹ دلار به فروش می‌رسند. این محصولات به پردازنده‌های اینتل مجهز شده‌اند و از ۸ گیگابایت رم به همراه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. این محصولات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاندیز استان خراسان - به ترتیب در ماه‌های مه و ژوئن از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone