تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13051.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فرم درخواست شغل استیو جابز با قیمت ۲۲۲ هزار دلار در یک حراجی فروخته شد

یک فرم درخواست کار که استیو جابز مدیرعامل و هم موسس فقید اپل آن را با دست خط خود پر کرده است، با قیمت ۲۲۲ هزار و ۴۰۰ دلار در یک حراجی در لندن فروخته ...

یک فرم درخواست کار که استیو جابز مدیرعامل و هم موسس فقید اپل آن را با دست خط خود پر کرده است، با قیمت ۲۲۲ هزار و ۴۰۰ دلار در یک حراجی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - در لندن فروخته شد.

استیو جابز را با کاریزما و دستاوردهای بزرگش می‌شناسند. مدیرعامل پیشین اپل محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین طرفداران دارد، به همین دلیل اشیای متعلق به او با قیمت‌های نجومی در حراجی‌ها به فروش می‌رسند.

فرم استخدام پر شده با دست خط او، یکی از همین اشیاست که اخیراً در یک حراجی در لندن که از تاریخ ۲۴ فوریه تا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - ۲۴ مارس ادامه داشت، با قیمت ۲۲۲ هزار و ۴۰۰ دلار فروخته شد. این برگه حاوی نکات جالبی است که ارزش آن را تا این حد بالا برده‌اند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران

استیو جابز این درخواست شغلی را سال ۱۹۷۳ و پس از خروج از کالج رید (Reed) پر کرده است. او حدوداً یک سال بعد به عنوان تکنسین در آتاری استخدام و با «استیو وزنیاک»، هم موسس - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - اپل آشنا شد. این دو نفر سال ۱۹۷۶ یکی از ارزشمندترین شرکت‌های فناوری دنیا را تاسیس کرده و مسیر تکنولوژی را تغییر دادند.

جابز در برگه استخدام به داشتن تجربه در «کامپیوتر و حسابان» و همچنین تخصص - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - در «فناوری الکترونیکی» و «مهندسی طراحی» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - اشاره می‌کند. از دیگر نکات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - جالب توجه فرم می‌توان به رشته تحصیلی جابز یعنی ادبیات انگلیسی و درج کلمه «ندارم» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - روبروی تلفن اشاره کرد.

جالب است بدانید این فرم سال ۲۰۱۸ با قیمت کمتر (۱۷۵ هزار دلار) در حراجی دیگری به فروش رفته بود. در قسمت توضیحات فرم به «وضعیت بسیار سالم» کاغذ اشاره شده که فقط در بعضی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بابل استان مازندران - قسمت‌ها دارای لکه است و یک چسب نواری شیشه‌ای نیز بالای آن چسبانده شده است. این فرم با گواهی و اسناد اصالت به دست خریدار می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone