تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16712.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کنایه سامسونگ، شیائومی و وان پلاس به اپل برای حذف شارژر از جعبه آیفون

اپل تصمیم گرفته، شارژر و هدفون را از جعبه گوشی‌های آیفون حذف کند. در حالیکه برخی کاربران، از این تصمیم اپل رضایت ندارند، برخی دیگر این رویکرد کوپرتینویی‌ها را تایید می‌کنند. سامسونگ با انتشار پستی ...

اپل تصمیم گرفته، شارژر و هدفون را از جعبه گوشی‌های آیفون - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - حذف کند. در حالیکه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - برخی کاربران، از این تصمیم اپل رضایت ندارند، برخی دیگر این رویکرد کوپرتینویی‌ها را تایید می‌کنند. سامسونگ با انتشار پستی کنایه آمیز به اپل در مورد حذف شارژر و هدفون طعنه زد. شیائومی و وان پلاس نیز هر کدام به همین شکل به اپل کنایه زدند.

این نخستین بار نیست که سامسونگ به اپل طعنه می‌زند و پیشتر نیز چنین پست‌های طعنه‌آمیزی علیه کوپرتینویی‌ها منتشر کرده است. کره‌ای‌ها در شرایطی به اپل در مورد حذف شارژر و هدفون طعنه می‌زند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - که شایعه‌هایی در مورد حذف شارژر از گوشی‌های گلکسی از سال 2021 منتشر شده است و به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها نیز از سال 2021 مسیر کوپرتینو‌یی‌ها را در حذف شارژر ادامه خواهند داد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران

سامسونگ در پستی کنایه‌آمیز اعلام کرد:

«گلکسی همه آنچه که به دنبالش هستید، در اختیار شما قرار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - می‌دهد. از ابتدایی‌ترین لوازم جانبی از جمله شارژر گرفته تا بهترین دوربین‌، باتری‌، کارایی‌، حافظه و حتی نمایشگر 120 هرتز را در گوشی‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - هوشمند گلکسی در اختیار خواهید داشت.»

شیائومی نیز در یک پست توییتری اعلام کرد که هیچ چیزی را از جعبه گوشی می 10T پرو حذف نخواهد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - کرد و کاربران - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - نیازی به نگرانی در این باره ندارند. وان پلاس نیز به عرضه گوشی هوشمند وان پلاس 8T با شارژر 65 واتی تاکید کرد.

اپل در جریان معرفی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 تایید کرد که پرچمدارهای جدیدش بدون آداپتور شارژر و هدفون به بازار عرضه خواهند شد. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - به فاصله کوتاهی مشخص شد که تمامی گوشی‌های هوشمندی که از طریق اپل استور نیز سفارش داده می‌شوند نیز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - فاقد آداپتور - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - شارژر و هدفون خواهند بود. حتی اگر قبلا کاربران آن دستگاه را با هدفون و شارژر خریداری می‌کردند، در سری جدید عرضه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - به بازار فاقد شارژر و هدفون خواهند بود.

اپل اعلام کرد که به عنوان بخشی از تلاش‌‌های انجام شده در جهت محقق ساختن اهداف زیست محیطی چنین تصمیمی گرفته است.

سامسونگ به اپل طعنه می‌زند که هدفون و شارژر را از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر زیراب استان مازندران - جعبه گوشی‌های آیفون حذف کرده است. باید ببینیم آیا ممکن است کره‌ای‌ها نیز به تقلید از اپل، همان مسیر را طی کنند؟ باید منتظر باشیم ببینیم در آینده کره‌ای‌ها محصولات خود را با چه لوازم جانبی به بازار عرضه خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone