تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16711.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بازنگری در قوانین شبکه‌های اجتماعی آمریکا در پی سانسور مقاله نیویورک پست در توییتر

سانسور مقاله افشاگرانه نشریه «نیویورک پست» در رابطه با پسر «جو بایدن» در توییتر و فیسبوک موجی از انتقادها را به همراه داشته و حالا «کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده» تصمیم به بازنگری در قوانین ...

سانسور مقاله افشاگرانه نشریه «نیویورک پست» در رابطه با پسر «جو بایدن» در توییتر و فیسبوک موجی از انتقادها را به همراه داشته و حالا «کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده» - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - تصمیم به بازنگری در قوانین مربوط به این شبکه‌ها گرفته است.

«اجیت پای»، رییس کمیسون ارتباطات فدرال با اشاره به فرمان اجرایی دولت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - ترامپ در رابطه با شبکه‌های اجتماعی، بر لزوم تغییر قوانین مربوط به این شبکه‌ها تاکید کرد. هدف این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - فرمان که در خرداد ماه امضا شده بود، بند ۲۳۰ قانون است که شرکت های حوزه فناوری نظیر فیسبوک، توییتر و گوگل را در برابر محتوایی که کاربرانشان پست می کنند مصون نگه می‌دارد.

براساس این بند، شرکت های اینترنتی مصونیت گسترده ای نسبت به محتوای پست شده توسط کاربرانشان در پلتفرم های آنلاین دارند اما از نظر اجیت پای کمیسیون ارتباطات این کشو اختیارات لازم برای باز تفسیر این قانون را دارد که در نهایت می‌تواند پلتفرم‌های اجتماعی را در برابر محتوای منتشر شده توسط کاربران مسئول کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس

به گفته پای بازنگری این قانون از حمایت هر دوحزب جمهوری خواه و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - دموکرات برخوردار است. کمیسیون ارتباطات این تصمیم را در حالی اتخاذ کرده که در روزهای اخیر سانسور لینک‌های یک مقاله - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - در نشریه نیویورک پست جنجالی شده بود. این مطلب به افشاگری‌هایی در مورد «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری می‌پرداخت اما توییتر و فیسبوک به این بهانه که داده‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - آن ناشی از هک بوده از انتشار لینک‌ها جلوگیری کرده یا هشدارهایی را در رابطه با صحت آن نمایش می‌دادند.

مطلب مذکور که در محافل سیاسی هم جنجالی بر پا کرده بر مبنای اطلاعاتی تنظیم شده که از مک‌بوک هانتر بایدن استخراج شده‌ بودند. ظاهرا وی این مک بوک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - را به جای نمایندگی اپل به یک تعمیرگاه متفرقه برده اما ماموران FBI با دسترسی به آن توانسته‌اند به اطلاعاتی در مورد سوءاستفاده وی از نفوذ پدرش برای بستن قرار دادهایی در اوکراین پی ببرند. برخی مقامات تاکید کرده‌اند که به زودی اطلاعات جدیدتری از محتوای لپتاپ منتشر خواهد شد.

محدود شدن مطالب مربوط به مقاله نیویورک پست باعث شده جمهوری خواهان توییتر و فیسبوک را به برخورد دوگانه متهم کنند و حالا ممکن است «جک دورسی» و «مارک زاکربرگ» برای ادای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر لارستان استان فارس - توضیحات در اینباره به کنگره فراخوانده شوند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone