تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30298.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نتایج بنچمارک منتسب به آنر وی 20 سه روز پیش از معرفی رسمی

چندی پیش آنر با برپایی رویدادی در هنگ‌کنگ از موبایل وی ۲۰ رونمایی کرد که از نمایشگر منحصر به فرد و دوربین قدرتمند بهره می برد. حال بنچمارکی منتسب به آنر وی 20 در وب سایت گیکبنچ ...

چندی پیش آنر با برپایی رویدادی در هنگ‌کنگ از موبایل وی ۲۰ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رونمایی کرد که از نمایشگر منحصر به فرد و دوربین قدرتمند بهره می برد. حال بنچمارکی منتسب به آنر وی 20 در وب سایت گیکبنچ منتشر شده که از تعبیه شدن چیپست کایرین ۹۸۰ و ۸ گیگابایت رم در آن خبر می‌دهد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پرچمدار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برند اقتصادی آنر که قرار است سه روز دیگر رسماً معرفی شود، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در واقع نسل بعدی برای آنر وی ۱۰ محسوب - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌شود و با شماره‌ی مدل  PCT-AL10 در وب سایت گیکبنچ رویت شده است.

تلفن هوشمند یاد شده توانسته در تست بنچمارک چند هسته‌ای وبسایت گیکبنچ امتیاز ۹۷۹۲ را  ثبت کند. در حالی که آزمایش تک هسته ای آن، نمره ۳۲۶۱ را نتیجه داده است. این امتیاز به لطف چیپست اسنپدراگون هشت هسته‌ای ۹۸۰ بدست آمده که ۸ گیگابایت رم را برای پردازش در اختیار خود دارد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین آنر برای این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موبایل به صورت پیش فرض، سیستم عامل اندروید ۹ پای در نظر گرفته است و پیش از این نیز مشخصات کاملی از آن نیز لو رفته است.

بنابر شایعات لو رفته، آنر وی ۲۰ از یک صفحه نمایش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۶.۴ اینچی استفاده می‌کند که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حفره‌ای کوچک در گوشه‌ی سمت چپ آن جاخوش کرده است. ضمن اینکه ۶ یا ۸ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این موبایل درنظر گرفته شده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین در بدنه‌ی پشتی تلفن هوشمند یاد شده یک آرایه دوربین سه گانه قرار گرفته و سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را در آن ایفا می‌کند.

ضمن اینکه یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ آمپری در موبایل مذکور تعبیه شده که از قابلیت شاٰرژ ۲۲.۵ واتی پشتبیانی می‌کند. این موبایل قرار است یک ماه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیگر با نام آنر ویو نیز به بازار جهانی عرضه گردد. کاربران مجبور خواهند بود برای خرید ارزانترین نسخه از این موبایل ۴۰۵ دلار هزینه کنند و نسخه‌ی گرانتر نیز ۴۷۸ دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone