تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30288.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هک گسترده سرورهای ناسا در واپسین روزهای سال ۲۰۱۸

سازمان فضایی آمریکا، ناسا، در بیانیه ای اعلام کرد که هکرها سرورهای کامپیوتری آن را هدف حمله قرار داده اند و به اطلاعات شخصی کارکنان فعلی و پرسنل سابق آن دسترسی پیدا کرده اند. این ...

سازمان فضایی آمریکا، - تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ناسا، در بیانیه ای اعلام کرد که هکرها سرورهای کامپیوتری آن را هدف حمله قرار داده اند و به اطلاعات شخصی کارکنان فعلی و پرسنل سابق آن دسترسی پیدا کرده اند. این سازمان با انتشار یادداشتی کارکنانش را در جریان هک سرورهای ناسا قرار داده و خاطرنشان کرده که حمله از اولویت بالایی برخوردار است. - تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در این یادداشت آمده است که متخصصان امنیت سایبری ناسا بعد از تضعیف شدن مکانیزم های امنیتی یکی از کامپیوترهای آن در اکتبر امسال به این مساله پی برده و بررسی آن را آغاز کردند.

به گفته باب گیبز مدیر ارشد ستادی ناسا به محض آنکه ابعاد مختلف این حمله روشن شد پرسنل امنیت سایبری ناسا وارد عمل شدند تا امنیت سرورهای آن و همچنین دیتای ذخیره شده در آنها را تامین نمایند.

ناسا و شرکای امنیت - تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سایبری آن در دولت فدرال همچنان به بررسی این سرورها ادامه می دهند تا مقیاس احتمالی دیتای لو رفته را برآورد نموده و افرادی که تحت تاثیر این حمله قرار گرفته اند و قربانی آن شده اند را شناسایی کنند. این فرایند البته زمان بر است و ادامه بررسی ها از اولویت های اصلی ناسا محسوب می شود. البته ناسا باور دارد که جزئیات و اطلاعات محرمانه هیچیک از ماموریت های آن در جریان این حملات سایبری هدف قرار نگرفته اند.

گفته می شود تمامی افرادی که از جولای - تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۲۰۰۶ تا اکتبر ۲۰۱۸ به بخش غیرنظامی ناسا ملحق شده اند در زمره قربانیان این حملات قرار دارند. البته همانطور که در بالا خواندید هیچیک از اطلاعات کلیدی مربوط به ماموریت های ناسا به بیرون درز نکرده و هنوز مشخص نیست - تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که چه نهاد یا فردی پشت این حملات است. اما به محض آنکه هویت مسئول این حملات مشخص گردد ناسا اطلاعات لازم را در اختیار کارکنانش قرار می دهد تا در صورت - تعمیرات یخچال سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نیاز اقدامات لازم را برای حفاظت از اطلاعات خود انجام دهند.

سم کوری مدیر ارشد امنیت شرکتCybereason در این باره گفت:

از سال ۲۰۱۱ میلادی این سومین باری است که ناسا هدف حملات هکی قرار می گیرد. نخستین اولویت در مواجهه با این حملات محدودسازی خسارات به بار آمده و کمک به قربانیان است و بعد از آن وارد مرحله ای دشوارتر می شویم که همانا درس گرفتن از این اتفاقات است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone