تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30294.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دل از دو لپ‌تاپ جدید سری اینسپایرون ۵۰۰۰ رونمایی کرد

کمپانی دل از دو مدل جدید در سری اینسپایرون ۵۰۰۰ رونمایی کرده که از پردازنده نسل هشتم اینتل و تا ۳۲ گیگابایت رم بهره می برند. اعضای جدید این خانواده دل اینسپایرون ۵۴۸۰ و ۵۵۸۰ ...

کمپانی دل از دو مدل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - جدید در سری اینسپایرون ۵۰۰۰ رونمایی کرده که از پردازنده نسل هشتم اینتل و تا ۳۲ گیگابایت رم بهره می برند.

اعضای جدید این خانواده دل اینسپایرون ۵۴۸۰ و ۵۵۸۰ نام داشته و تفاوت آنها بیشتر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - به ابعاد نمایشگر محدود می شود.

پیکربندی های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - مختلف هر دو مدل مذکور شامل پردازنده نسل هشتم اینتل است و کاربر می تواند بسته به نیازش از میان چیپست های Core i3، Core i5 یا Core i7 و پردازشگرهای گرافیکی اینتل HD - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - یا انویدیا جی فورس MX150 با دو گیگابایت حافظه GDDR5 یکی را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - انتخاب کند.تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران

میزان رم در نظر گرفته شده نیز بین ۴ تا ۳۲ گیگابایت DDR4 2666MHz متغیر خواهد بود. حافظه داخلی شامل گزینه های متنوع یک ترابایت هارد درایو، NVMe SSD با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - حداقل ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت یا درایو دوگانه هیبریدی است. دل برای افزایش سرعت پاسخگویی این دستگاه ها را به حافظه اپتین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - اینتل نیز مجهز کرده است.

اینسپایرون ۵۴۸۰ از نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع LED ضد انعکاس بهره می برد که حاشیه های باریک آن به جلوه ظاهری لپ تاپ کمک می کند. ابعاد این مدل برابر  ۱۹.۱ در ۳۲۴.۳ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - در ۲۳۲ میلی متر بوده و وزن آن از ۱.۴۷ کیلوگرم فراتر نمی رود. تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران

اینسپایرون ۵۴۸۰ نیز به صفحه نمایش ضد انعکاس ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز شده است. ابعاد این مدل نیز برابر ۱۹.۵ در ۳۵۹.۱ در ۲۴۹ میلی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - متر است و وزنی معادل با ۱.۷۷ کیلوگرم دارد.

برای کاربرانی که به چت تصویری علاقه دارند وب‌کم با لنز ۴ عنصری تعبیه شده که به لطف «کاهش نویز موقتی» کیفیت تصویر را حتی در محیط - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - های با نور کم بهبود می بخشد. تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران

روی بدنه هردو مدل پورت های USB 3.1 نسل اول و دوم، HDMI 1.4a، USB 2.0، RJ45 و جک هدفون و میکروفون به چشم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - می خورد.

قیمت پایه لپ تاپ های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر زیراب استان مازندران - اینسپایرون ۵۴۸۰ و ۵۵۸۰ در هند به ترتیب ۵۳۰ و ۵۶۰ دلار اعلام شده و در رنگ های نقره ای، کبود و جگری به دست کاربران می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone