تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30297.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ۱۲.۵ اینچی از لپ تاپ می نوت بوک ایر شیائومی معرفی شد

شیائومی شرکتی است که بیشتر به خاطر موبایل های مقرون به صرفه اش شناخته می شود اما این غول تکنولوژی چینی گجت های الکترونیک مختلفی غیر از گوشی می سازد. شرکت مورد بحث روز گذشته ...

شیائومی شرکتی است که بیشتر به خاطر موبایل های مقرون به صرفه اش شناخته می شود اما این غول تکنولوژی چینی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گجت های الکترونیک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مختلفی غیر از گوشی می سازد. شرکت مورد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بحث روز گذشته از تازه ترین لپ تاپ خود در سری می نوت بوک رونمایی کرد.

این لپ تاپ که می نوت بوک ایر نام دارد به یک نمایشگر فول اچ دی ۱۲.۵ اینچی با حاشیه های ۵.۷ میلیمتری مجهز شده. در داخل بدنه محصول هم نسل هفتم از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پردازنده اینتل Core i5 خودنمایی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کند که چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی اش می کند. می نوت بوک ایر ضخامتی برابر با ۱۲.۹ میلیمتر دارد که در کنار وزن ۱.۰۷ کیلوگرمی اش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ترکیب بسیار خوبی را ایجاد کرده است. البه شرکت سازنده حرفی از ظرفیت باتری این محصول به میان نیاورده اما مدعی شده که می نوت بوک ایر می تواند با یکبار شارژ تا ۱۱.۵ ساعت کار کند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

این لپ تاپ ویندوزی همچنین به یک پورت USB Type-C مجهز شده که همزمان هم اتصالش به دستگاههای دیگر را میسر می کند هم امکان شارژ سریع آن را.

در مورد قیمت این لپ تاهم هم باید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بگوییم که در چین قرار است با قیمت حدودی ۵۶۹ دلار به فروش رود. با این حال اما حرفی از زمان عرضه این محصول یا احتمال ورودش به بازارهای دیگری غیر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از چین به میان نیامده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone