تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30286.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ برای سرویس‌دهی بهتر با ابرکلاد همکاری می‌کند

اسنپ به منظور ارتقای عملکرد خود و سرویس‌دهی بهتر در شهرهای مختلف با «ابرکلاد» همکاری می‌کند. ابرکلاد (AbarCloud) یکی از توسعه‌دهنده‌های ابری است که تماما در ایران پیاده‌سازی شده و این همکاری به گفته مسئولان ...

اسنپ به منظور ارتقای عملکرد خود و سرویس‌دهی بهتر در شهرهای مختلف با «ابرکلاد» همکاری می‌کند. ابرکلاد (AbarCloud) یکی از توسعه‌دهنده‌های ابری است که تماما در ایران پیاده‌سازی شده و این همکاری به گفته مسئولان آن موجب بهبود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عملکرد، سرعت و دسترسی اسنپ‌ خواهد بود؛ همچنین تجربه کاربری بهتر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و قوی‌تری برای کاربران در این اپلیکیشن فراهم خواهد شد. ‌

ابرکلاد فعالیت خود را از ۲ سال پیش آغاز کرده؛ علی خواجه حسینی، حسن خواجه حسینی و آلیستار اسکات کارآفرینان این شرکت هستند که سال‌هاست در اکوسیستم ابری فعالیت می‌کنند و تجربیات بین‌المللی دارند. آنها باور دارند در ابرکلاد از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مانند داکر (Docker)، کوبرنتیز گوگل (Google’s Kubernetes ) و اوپن‌شیفت ردهت (Red Hat’s OpenShift) استفاده می‌شود. جدا از روسای این شرکت، برخی از افرادی که در این پروژه مشغول به فعالیت هستند هم تجربیات بین‌المللی دارند.

از طرفی اکنون فرصت برای همکاری مستقیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با این تیم برای علاقه‌مندان به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این حوزه فراهم است و افراد مستعد می‌توانند فرصت‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شغلی مرتبط را در وب‌سایت اسنپ مشاهده کنند.

روابط عمومی اسنپ درباره این همکاری می‌گوید:

«از اینکه تیمی مستعد و حرفه‌ای به خانواده اسنپ اضافه می‌شود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تا ما را در دستیابی به اهداف خود یاری رساند، بسیار خوشحال هستیم. همچنین با توجه به بهبود عملکرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اسنپ این همکاری یک خبر خوب برای میلیون‌ها کاربری خواهد بود که هر روز از اسنپ استفاده می‌کنند.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

علی خواجه ‌حسینی یکی از موسسان ابرکلاد با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اشاره به پتانسیل‌های این همکاری تاکید دارد که این همکاری می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد:

«اسنپ محصول منحصر به فردی دارد و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تیم بسیار حرفه‌ای در آن مشغول به کار هستند. تمرکز روی این حوزه برای ما بسیار هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه منتظر خوشامدگویی به افرادی هستیم که قرار است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به تیم اضافه شوند.»

در حال حاضر محصول ابرکلاد در حال توسعه است و به سرویس‌های متنوع اسنپ سرویس‌دهی خواهد کرد. افرادی که در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این تیم استخدام می‌شوند در دفتر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اسنپ و در موقعیت‌های شغلی مختلفی مشغول به کار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماکان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر آیا یه سوال داشتم اطراف میدان ارسباران اهر اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در میدان ارسباران شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone