تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30301.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه تصاویر با کیفیت را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

اگر می‌خواهید یک تصویر با کیفیت را برای دوستان یا اعضای خانواده خود ارسال کنید، می‌شود گفت که تنها یک راه قابل اطمینان پیش روی شماست: استفاده از حافظه‌های ابری. البته شاید بپرسید که چرا ...

اگر می‌خواهید یک تصویر با کیفیت را برای دوستان یا اعضای خانواده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خود ارسال کنید، می‌شود گفت که تنها یک راه قابل اطمینان پیش روی شماست: استفاده از حافظه‌های ابری.

البته شاید بپرسید که چرا از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در این خصوص نام نبردیم. این یک دلیل واضح دارد. به طور کلی اگر شما یک عکس را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پیام رسان‌ها برای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگران ارسال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنید، عملا آن فایلی که آپلود کرده‌اید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به دست طرف مقابل نمی‌رسد.

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای اینکه تصاویر زودتر بارگذاری شوند تا اندازه زیادی از کیفیت آن‌ها می‌کاهند. به همین خاطر می‌گوییم بهتر است از حافظه‌های ابری برای این کار استفاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنید تا کیفیت تصاویرتان در هر حالتی حفظ شود.

منظور از تصویر با کیفیت چیست؟


تعریف تصویر با کیفیت چیز عجیب و غریبی نیست. یک تصویر با کیفیت در اصل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همان تصویری اریجینالیست که شما آن را با دوربین موبایل‌ یا دوربین‌های حرفه‌ای خود ثبت کرده‌اید. برای مثال عکس‌هایی که با لنز قدرتمند تلفن‌های هوشمند امروزی گرفته می‌شوند اغلب رزولوشنی بالا و حجمی معادل ۲ یا ۳ مگابایت دارند. به این عکس، یک تصویر با کیفیت گفته می‌شود، چراکه مستقیما با لنز یک دوربین گرفته شده و هیچ کاهش حجمی را تجربه نکرده.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اما اگر همین تصویر را در اینستاگرام یا فیسبوک آپلود کنید و سپس دوباره به دانلود آن بپردازید می‌بینید که حجم نهایی فایل آن به چیزی در حدود ۷۵ کیلوبایت کاهش پیدا کرده. جالب‌تر اینکه می‌توانید با دیدن جزئیات عکس دانلود شده ببینید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که رزولوشن آن چه تغییر فاحشی داشته است. پس دیگر نمی‌شود به عکس دوم، لقب تصویر با کیفیت را نسبت داد، چراکه هیچ سند اصالتی ندارد و جزئیات فنی آن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به هیچ‌ وجه قابل مقایسه با تصویر اصلی نیست.

اشتراک گذاری ابری بهترین راه حل ممکن


با توجه به معنایی که از تصویر با کیفیت شرح دادیم، دیگر می‌شود فهمید که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اشتراک گذاری تصاویر اورجینال با استفاده از شبکه‌های اجتماعی کار درستی نیست. به همین خاطر اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد حتما باید دو یا حتی سه سرویس دهنده مختلف برای اشتراک گذاری ابری عکس را بشناسید تا بتوانید در سریع‌ترین حالت ممکن تصاویر اورجینال خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

  • Dropbox: دراپ باکس با اینکه جزو معروف‌ترین حافظه‌های ابری حال حاضر است اما می‌شود لقب بدترین سرویس دهنده این حوزه را هم به آن نسبت داد. چراکه این سرویس دهنده ابری به کاربرانش فقط اجازه استفاده از ۲ گیگابایت فضای رایگان را می‌دهد که در این حوزه عدد کوچکی به حساب می‌آید.
  • Google Drive: گوگل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درایو از آن دست حافظه‌های تحت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فضای ابریست که همه دسترسی راحتی به آن دارند. فقط کافیست یک حساب کاربری جیمیل برای خودتان باز کنید تا گوگل در همان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اول کار ۱۵ گیگابایت فضای رایگان در اختیارتان بگذارد.
  • Microsoft OneDrive: در کنار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوگل درایو و دراپ باکس، وان درایو مایکروسافت هم می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه خوبی باشد. با ساخت یک حساب کاربری مایکروسافت، دسترسی‌تان به وان درایو نیز باز می‌شود که می‌توانید با ورود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به آن به ۵ گیگابایت فضای رایگان دسترسی داشته باشید.

هر سه این حافظه‌های ابری کیفیت قابل قبولی دارند و قطعا در شرایط مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. خوشبختانه با آپلود تصاویر در حافظه‌های ابری نیز می‌توانید در سریع‌ترین حالت ممکن به تمام آن‌ها دسترسی داشته باشید. ضمنا اشتراک گذاری تصاویر با استفاده از این سرویس‌ها نیز ساده‌تر می‌شود و می‌توانید برای هر تصویری یک لینک کوتاه بسازید و آن را در اختیار دیگران بگذارید.

یک پیشنهاد جانبی


با اینکه شاید استفاده از حافظه‌های ابری ساده باشد اما بسیاری از کاربران هستند که حوصله سر و کله زدن با چنین چیزهایی را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ندارند و مدام به دنبال سریع‌ترین راه‌های ممکن می‌گردند. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، آن وقت بهترین پیشنهاد ممکن برای شما استفاده از Firefox Send است. شما می‌توانید در فایرفاکس سند هر چیزی که دوست دارید را آپلود و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در ازای آن یک لینک دانلود دریافت کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی

البته فایل آپلود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده برای همیشه در سرورهای فایرفاکس سند باقی نمی‌ماند در هر صورت بعد از ۲۴ ساعت به طور کامل حذف خواهد شد. همچنین می‌توانید مشخص - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنید که فایلتان پس از چند بار دانلود شدن به طور کامل از سرورهای فایرفاکس سند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حذف شود. پس اگر به دنبال یک راه سریع برای اشتراک گذاری فایل‌های حجیم یا تصاویر با کیفیت خود هستید، فایرفاکس سند می تواند برایتان مفید واقع شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone