تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30296.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف باشگاه آلمانی به جاسوسی با پهپاد در بوندس‌لیگا

باشگاه آلمانی وردربرمن به جاسوسی از تیم های رقیب با استفاده از پهپاد اعتراف کرده و حالا پلیس آلمان مشغول بررسی این پرونده است. هفته گذشته و پیش از دیدار تیم های «وردربرمن» و «هوفنهایم» ...

باشگاه آلمانی وردربرمن به جاسوسی از تیم های رقیب با استفاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - از پهپاد اعتراف کرده و حالا پلیس آلمان مشغول بررسی این پرونده است.

هفته گذشته و پیش از دیدار تیم های «وردربرمن» و «هوفنهایم» در چارچوب رقابت های بوندس‌لیگا، پهپادی بر فراز محل تمرین این تیم مشاهده شده بود و حالا مشخص شده که مسئولان وردربرمن پشت این ماجرا بوده اند.

ظاهرا هدایت این پهپاد از طریق یکی از نزدیکان این باشگاه و از فاصله ۵۰۰ متری صورت گرفته است. «فرانک باومن»، مدیر وردربرمن علی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - رغم اعتراف به فرستادن افرادی به محل تمرین رقیب انجام هرگونه کار غیرقانونی را تکذیب کرده است. این در حالی است که بر اساس قوانین آلمان به پرواز درآوردن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - پهپاد بر فراز جمعیت غیرقانونی بوده و عواقبی را برای خاطیان در پی دارد.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی

مدیر باشگاه آلمانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - با تاکید بر اینکه تیم ها برای اطلاع از استراتژی و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - تاکتیک حریفان به روش های مختلفی متوسل می شوند، مدعی شد که وی و «فلورین کوفت»، سرمربی تیم از ماجرای پهپاد بی خبر بوده اند.

ظاهرا سخنان مدیر باشگاه چندان صادقانه نبوده است چرا که وردربرمن با انتشار بیانیه ای نه تنها جاسوسی با پهپاد از هوفنهایم را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - پذیرفت بلکه اینکار را نتیجه مشورت بین مدیر، سرمربی و آنالیزورهای تیم عنوان کرد. این باشگاه همچنین به خاطر ایجاد هرگونه خطر احتمالی برای بازیکنان حریف نیز عذرخواهی کرده است.

از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - آنجا که این پهپاد دقیقا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - یک روز قبل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - از مسابقه دو تیم به جاسوسی پرداخته احتمالا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - بخشی از تاکتیک های هوفنهایم برای این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - دیدار را نیز مشخص کرده است. سخنگوی هوفنهایم تاکید کرده که پرونده به مراجع ذی صلاح ارسال شده و پلیس در حال بررسی ماجرا است. ظاهرا برای جاسوس وردربرمن نیز قرار مجرمیت صادر شده است.

مشکلات و عواقب - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - استفاده از پهپاد به فوتبال ختم نمی شود و هفته گذشته نیز پروازهای یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های بریتانیا به خاطر شناسایی دو پهپاد در نزدیکی این محل لغو شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone