تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30295.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اختتامیه دهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌ و‌ کار شریف برگزار شد

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف از سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین مرکز کارآفرینی در کشور، فعالیت خود را آغاز کرده و جشنواره‌ای را برای ده سال پیاپی برگزار کرده که در آن دستاوردهای علمی و ...

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف از سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین مرکز کارآفرینی در کشور، فعالیت خود را آغاز کرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - و جشنواره‌ای را برای ده سال پیاپی برگزار کرده که در آن دستاوردهای علمی و فنی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید و صاحبان ایده کسب‌وکارها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا به مرحله جذب سرمایه برسند. دهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌و‌کار شریف با حضور چندین استارت آپ از مردادماه آغاز شد و اختتامیه آن عصر روز گذشته (۲ دی ماه) در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

مسابقه امسال با حمایت مراکزی چون شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بانک انصار، شرکت شناسا و شرکت خدمات انفورماتیک ایران برگزار شد و در طی آن 5 ایده استارت آپی و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - 5 طرح فناورانه به مرحله فینال رسیدند. داوران رویداد نیز «خسرو سلجوقی» از سازمان فناوری اطلاعات، «محمد احمدی» مدیرعامل شرکت اسمارت‌آپ ونچرز، «فرشید هندی» مدیرعامل رهنما ونچرز و «حامد ساجدی» مدیرعامل شرکت شناسا بودند و شب گذشته با ارائه تیم‌ها به ارزیابی از آنها پرداخته و برندگان مسابقه را اعلام کردند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران

حاضران بخش استارت آپ رویداد تیم‌های بهزی (استارت آپی فعال در زمینه بهداشت و فعالیت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - موضوعات پس از درمان بیماران)، اسمارت وای‌فای (فعال در زمینه شبکه وای‌فای و هوشمندسازی این نوع از اتصالات)، اتیچر (کار در زمینه آموزش زبان به صورت اینترنتی در ابعاد بین‌المللی) بای رپیدو (که قصد دارد تحولی در زمینه خرید‌های اینترنتی ایجاد کند و با برقراری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - گیمیفیکشنی خاص در هر تراکنش و خرید، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربر را هوشمندانه مجاب به خرید بیشتر کند) و زرین شیمی گستر خاورمیانه (استارت آپی تخصصی در زمینه سنتز و تولید صنعتی داروی شیمیایی flomin mz برای پرعیارسازی کانه های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - اکسیدی و کانه های ترکیبی مس با روش فلوتاسیون) - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - بودند.

بخش‌ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - طرح‌های فناورانه نیز با حضور تیم‌های پادپرس (تعریفی نو از فروم‌های قدیمی که در آن جامعه علاقه‌مند به نوآوری فعالیت می‌کنند)، مدرن صنعت کارآفرین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - (طراحی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - و ساخت دستگاه نمک و ماسه پاش دوار جهت برف روبی با قابلیت پاشش کود و بذر توسط نیروی کششی) ، آسان بورس (یک سیستم هوش مصنوعی فعال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - در زمینه بورس و فعالان این حوزه) ، کریوت (پلتفرمی برای قیمت گذاری منصفانه بیمه خودرو) و آنابیز (پلتفرم آنلاین ارائه خدمات صحیح، دقیق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - و سریع آزمایشگاهی) برگزار شد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران

«مونا مهری نژاد» مدیر برنامه ریزی کسب‌وکار سداد که از حامیان این رویداد به شمار می‌رود در حاشیه این مراسم در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرد که این مجموعه از ابتدای فعالیت خود پشتیبانی خود را نسبت به پرداخت‌های الکترونیکی و فین‌تک‌ها مد نظر داشته و اما وابستگی سداد به بانک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - ملی ایجاب می‌کرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - که این شرکت پیش از این بیشتر در بدنه دولت فعالیت کند:

«پیش‌تر با شرکت‌های ناجا، قوه قضاییه و امور مالیاتی و چندین سازمان بزرگ‌ دیگر کار کردیم اما حالا با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - تلاش و تجربه‌ای که در حوزه سازمانی خود داشته‌‌ایم قصد داریم وارد حوزه پشتیبانی و همکاری با کسب‌وکارهای نوپا شویم. تیم ما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - باور دارد این اندوخته تجربه برای فعالان این اکوسیستم بسیار مفید خواهد بود. نیازهای جدیدی همچون ریفاند، سابسکریبشن که به معنای واقعی در سداد پیاده‌سازی می‌شود می‌تواند راهکاری برای استارت آپ‌ها باشد که از منظر جدیدی به حمایت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - از نیازمندی‌هایشان فکر کنند.»

مهری نژاد حوزه کاری سداد و استارت آپ‌ها را بیشتر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - حول همکاری متنوع با آنها می‌داند تا حمایت از نوع سرمایه‌گذاری و به دیجیاتو می‌گوید:

«شرکت‌هایی به شارژ‌ها و پرداخت قبوض اتوماتیک تمایل دارند و در حال حاضر این فین‌تک‌ها همکاری بسیار قوی با ما داشته‌اند که کار را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - به پله‌های جدیدی از فناوری رسانیده که خوشبختانه در مرکز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - سداد آمادگی برطرف کردن این نیازها را هم داشتیم. حوزه سرمایه‌گذاری ما منعطف - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - شده به تفاهمنامه‌های سداد با شتاب‌دهنده‌ها و باید تصمیم بگیریم که قصد داریم در آینده دقیقا در چه حوزه‌هایی کار کنیم.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران

به گفته «سعید نیری» کارشناس مرکز برنامه‌ریزی کسب‌وکار سداد این مجموعه در حال حاضر با شتابدهنده‌هایی چون دیموند، سریر، فارابی، برکت و تیوان فعالیت دارد و قرارداد خود را با آنها به مرحله نهایی رسانده است:

«اولویت ما روی حمایت مالی نیست ولی طی نشست‌ها با استارت آپ‌های مختلف به ما نشان داده که مشکلات استارت آپ‌ها لزوما پول نیست و خیلی از آنها مشکلات فنی و دانش دارند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - که سداد قصد دارد منتورینگ فنی و بیزینسی برخی از آنها را انجام دهد. تمایل سداد بیشتر به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - حوزه فین‌تک است اما در مجموعه‌های دیگری چون خیریه‌ها - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - هم مشغول کار هستیم.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران

گفتنیست برندگان جوایز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - دهمین جشنواره کارآفرینی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - و توسعه کسب‌و‌کار شریف در بخش استارت آپ‌ها به ترتیب سه مجموعه اتیچر، بهزی و اسمارت وای‌فای بودند که هر کدام برنده ده، هفت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - و پنج میلیون تومان شدند و به تیم‌های سرمایه‌گذاری معرفی شدند. همچنین در بخش طرح‌های فناورانه نیز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - آنابیز، آسان بورس و بادپرس به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و هر یک برنده پنج، سه و دو میلیون تومان شدند.

به گفته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - برگزارکنندگان این رویداد، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌و‌کار شریف علاوه بر ایجاد فرصت برای معرفی و مانور کارآفرینان در حوزه‌های مختلف، امکان برقراری ارتباط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر محمودآباد استان مازندران - هدفمند را میان صاحبان طرح‌ها و استارت‌ آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیارنگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام طرفای شهرک رضوی محمود آباد محمودآباد هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در شهرک رضوی محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone