تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30285.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات به فیلترینگ پیام‌رسان‌های خارجی برای حمایت از داخلی‌ها اعتقاد ندارد

معاون وزیر ارتباطات درباره حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی گفت که وزارت ارتباطات به شدت برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی پایه کار است اما به اینکه برای پاگرفتن داخلی‌ها، خارجی‌ها را ببندد و فیلتر کند اعتقاد ندارد. ...

معاون وزیر ارتباطات درباره حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی گفت که وزارت ارتباطات به شدت برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی پایه کار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است اما به اینکه برای پاگرفتن داخلی‌ها، خارجی‌ها را ببندد و فیلتر کند اعتقاد ندارد. به گفته «حمید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فتاحی» در دومین مرحله حمایت از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیام‌رسان‌های داخلی دو دغدغه وجود دارد، اول تامین نیاز آنها و دوم ایجاد هزینه‌های اضافی با خرید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سخت افزارهایی که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بعدا استفاده نشود.

معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارتباطات زیرساخت درباره - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مراحل بعدی حمایت از دو پیام رسان منتخب بین هفت پیام رسان داخلی به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فارس گفت:

«پس از انجام غربالگری بین هفت پیام رسان داخلی دو پیام رسان برای حمایت بیشتر انتخاب شدند و مرحله - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بعدی حمایت‌ها یک پکیج شامل حمایت‌های فنی و غیرفنی است که مرکز ملی فضای مجازی جزئیات آن را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. حمایت‌های بیشتر در این مرحله تنها فنی نیست، بخش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فنی را وزارت ارتباطات انجام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌دهد و سایر بخش‌ها را دیگر دستگاه‌های مسئول انجام خواهند داد.»

فتاحی اعتقاد دارد که موضوع محدود به مسائل فنی نیست چراکه اگر این طور بود امروز پیام‌رسان‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داخلی با ۳۰ تا ۴۰ سرور می‌توانستند ۱۰ میلیون کاربر را پوشش دهند، درصورتیکه اینطور نیست: «وضعیت فعلی نشان می‌دهد مشکل در جاهای دیگری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است که مرکز ملی فضای مجازی در حمایت جدید پای کار آمدن دستگاه‌های دیگر را رصد می‌کند زیرا در فاز نخست دستگاه‌های دیگر پایه کار نیامدند.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین به این موضوع پرداخت که نوع حمایت در اختیار پیام‌رسان‌ها قرار دارد و این امکان وجود دارد تا آنها بتوانند معماری سخت‌افزاری‌شان را در حضور متخصصان حوزه و کارشناسان ملی فضای مجازی بررسی کنند تا مشخص شود به چه چیز نیاز دارند که در در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اختیارشان قرار گیرد. چنانکه فتاحی می‌گوید این موضوع چیزی نیست که بتوان گفت ۱۰۰ یا ۲۰ سرور به آنها داده می‌شود: «دو دغدغه داریم؛ نخست اینکه نیازمندی آنها را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تامین کنیم و دوم اینکه بیت المال را حرام نکنیم. یعنی بی‌دلیل پول ندهیم سخت افزار بخریم یا امکانی را آماده کنیم که بعداً نتوانند استفاده کنند.»

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اینکه دیگر پیام رسان‌های داخلی از اینکه دو پیام رسان به عنوان برتر انتخاب شده‌اند گلایه دارند و می‌گویند مسئولان حتی از فعالیت‌شان بازدید نکردند که نتیجه کارشان را ارزیابی کنند، گفت:

«ارزیابی همه جانبه توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام شده و معیارهای مختلفی از جمله مسائل فنی، غیرفنی، تعداد کاربران و عملکرد یکساله مدنظر قرار گرفته است، قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بر این است که مرکز ملی فضای مجازی در این زمینه تصمیم‌گیری و مرجع باشد، در نهایت نیز اگر دو تای دیگر انتخاب می‌شدند باز دیگران اعتراض می‌کردند. اما نکته مهم اول این است که حمایت ها متوقف نمی‌شود اگر ایده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدید داشته باشند باز از آنها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حمایت می‌شود و دوم اینکه تمامی آنها پیشرفت داشتند، برخی می‌گویند آنها شکست خوردند اتفاقاً همه آنها برای ادامه کار ایده دارند و هیچکدام متوقف نشده اند، شاید برتر اعلام شدن دو پیام رسان کار را برای دستگاه‌های مسئول آسان‌تر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند و بدانند که به جای هفت پیام‌رسان با هفت ایده و عقیده با دو پیام رسان طرف هستند و تکلیف خود را بهتر بدانند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone