تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30302.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل بی سر و صدا از اپلیکیشن نقاشی Chrome Canvas رونمایی کرد

گوگل بی سر و صدا یک اپلیکیشن نقاشی منتشر کرده که بتوانید در آن با دست خط خودتان در مرورگر یادداشت‌برداری کنید. این اپ که Chrome Canvas نامگذاری شده، وسیله خوبی است که ضمن نمایش ...

گوگل بی سر و صدا یک اپلیکیشن نقاشی منتشر کرده که بتوانید در آن با دست خط خودتان در مرورگر یادداشت‌برداری - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنید. این اپ که Chrome Canvas - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نامگذاری شده، - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - وسیله خوبی است که ضمن نمایش توانایی‌ قلم‌های استایلوس که این روزها در - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بسیاری از لپ‌تاپ‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هیبریدی مثل پیکسل بوک یافت می‌شوند، می‌تواند برای - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یادداشت‌برداری حین وبگردی ابزار سریع و کارآمدی باشد.

برای دسترسی به این اپ کافیست به آدرس canvas.apps.chrome در مرورگر خود مراجعه کنید. اپ تحت وب Canvas - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با مرورگر کروم در پلتفرم‌های ویندوز، مک او اس و کروم او اس سازگاری دارد. بنابراین همیشه - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و از همه جا می‌توانید به - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن دسترسی پیدا کنید.

به محض اجرای Canvas، می‌توانید روی صفحه لمسی لپ‌تاپ با سرفس پن یا انگشت به نقاشی مشغول شوید. البته برای لپ‌تاپ‌هایی که دارای صفحه لمسی نیستند Canvas از ماوس و ترک‌پد برای نقاشی هم پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری این اپلیکیشن تحت وب بسیار ساده است و ابزارهایی مثل مداد، قلم، ماژیک، گچ و پاک کن در اختیارتان می‌گذارد.

تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

کلیه نقاشی‌هایی که در این محیط می‌کشید به طور خودکار در فضای ابری حساب گوگل شما ذخیره می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها خروجی PNG بگیرید. به طور کلی - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - امکانات اپلیکیشن برای ترسیم‌های سریع و ساده کاربرد دارد. اگر خواستار یادداشت‌برداری از قرارهای - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ملاقات - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یا کلاس‌های دانشگاهی باشید احتمالا به ابزار یادداشت‌برداری بهتری که توانایی تشخیص دست خط را هم داشته باشد احتیاج خواهید داشت.

توجه باشید که بر خلاف عنوان اپلیکیشن، از Canvas در مرورگرهای دیگری به غیر از - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کروم (مثل فایرفاکس) هم - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می‌توانید استفاده کنید. البته به این شرط که از WebAssembly پشتیبانی به عمل بیاورند. در مجموع اپلیکیشن تحت وب Chrome Canvas به عنوان یک ابزار نقاشی و یادداشت‌برداری ساده، می‌تواند در حین وبگردی - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کاربردهای خاص خودش - تعمیرات یخچال سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را داشته باشد.

برای شروع استفاده از این اپ تحت وب به می‌توانید به این آدرس اینترنتی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone