تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30303.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی سرویس سفر چند؛ راهنمای بودجه‌بندی هوشمند برای مسافرت‌ها

تفاوتی نمی‌کند که کی قصد سفر داشته باشید. همیشه بودجه اولین و مهم‌ترین سؤالی است که از خود می‌پرسید: "با چه بروم که اقتصادی باشد؟"، "کجا بمانم؟" و "هزینه اقامتم برای سه روز چقدر می‌شود؟" ...

تفاوتی نمی‌کند که کی قصد سفر داشته - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشید. همیشه بودجه اولین و مهم‌ترین سؤالی است که از خود می‌پرسید: "با - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چه بروم که اقتصادی باشد؟"، "کجا بمانم؟" و "هزینه اقامتم برای سه روز چقدر می‌شود؟" و سؤالاتی از این قبیل.

خوشبختانه برای بودجه‌بندی سفر، راه‌های زیادی هست که دم دستی ترین آن‌ها شاید گشت و گذار در اینترنت و جستجو در گوگل باشد. سرویسی که امروز به شما معرفی می‌کنیم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد، اما هر - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چه راجع به نحوه سفر و محل اقامت و ... می‌خواهید را در یک جا جمع‌آوری کرده تا برای جستجوهایتان در حکم میان‌بر ظاهر - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شود.

سرویس "سفر چند؟" از زیرمجموعه‌های وبسایت رزرو بلیط و هتل هیپوتریپ آمده که به یک سؤال پاسخ - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بدهد: تمام مخارج یک سفر چند تومان می‌شود؟ پاسخی دقیق و مبتنی بر قیمت‌های روز که پیش از بستن چمدان و عازم شدن بدانید چقدر باید از جیب مایه بگذارید.

تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اما سفر چند چطور کار می‌کند؟ فرض کنید هدف - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گذاشته‌اید که یک مسافرت دو روزه از تهران به رشت داشته - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشید. با ورودی به صفحه اصلی سفر چند، می‌توانید مبدأ و - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مقصدتان را مشخص کنید و سپس به سراغ موارد بعدی بروید. سفر چند - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - محیط کاربری صاف و ساده‌ای دارد و در مرحله فعلی، گزینه‌های زیادی در - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اختیارتان قرار نمی‌دهد. این شاید یکی از موضوعات دلسرد کننده در مورد این سرویس باشد.

به عنوان مثال مبدأ به طور ثابت تهران است و مقصد، یازده مورد بیشتر نیست. این نقطه ضعفی است که در حال - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حاضر موقع کار با سفر چند - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باید با آن کنار بیایید. اما اگر از بخت - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خوب مبدأ و مقصد مد نظرتان را پیدا - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کردید، مزایای بسیاری هست که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. سفر چند برای انتخاب نوع وسیله سفر، محل اقامت، تفریح و گردش و محل غذا خوردن (که با صداقتی مثال‌زدنی نامش را شکم‌گردی گذاشته) - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شما را راهنمایی می‌کند.

سفرچند می‌تواند برای هر سفر بودجه‌بندی نسبتا دقیقی در اختیارتان بگذارد؛ چه بخواهید لوکس و مرفه سفر کنید و چه ارزان و دانشجویی. به عنوان مثال با توجه به مخارج زمستان ۹۷، یک - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سفر دو روزه از تهران به رشت در حالی که با هواپیما بروید و برای اقامت بوم‌گردی کنید و مصرف غذایتان اقتصادی باشد، حدودا ۷۳۷ هزار تومان می‌شود. همین سفر با ماشین شخصی ۳۶۷ هزار تومان (با احتساب هزینه بنزین رفت و برگشت و حتی سوغاتی) برایتان هزینه بر می‌دارد.

تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تخمین‌های سفر چند عموما درست و نزدیک به واقعیت‌اند. هر چند خود سرویس هنوز در ارائه امکانات شخصی‌سازی نیاز به تکمیل دارد. به عنوان مثال، هنوز نمی‌توانید تعداد افراد مسافر را - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در جستجوهایتان لحاظ کنید یا این که برای بودجه‌تان بازه خاصی در نظر بگیرید. خوشبختانه اوضاع برای همیشه به همین شکل باقی نمی‌ماند چرا که تیم توسعه‌دهنده مشغول توسعه و تکمیل قابلیت‌های سفر چند هستند.

«شهرزاد میرجهانی» طراح - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سرویس سفر چند در گفتگو با دیجیاتو از برطرف شدن محدودیت‌های تعداد مقاصد سرویس طی چند ماه آینده برایمان گفت:

«ما برنامه داریم که در ماه حدود ۱۰ مقصد جدید را به سفر چند اضافه کنیم. برای اینکه بتوانیم رضایت کاربرها را هم داشته - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشیم، مقاصد انتخابی بر اساس مقاصد فصلی انتخاب می‌شوند.»

تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

سفر چند برای ارائه پیشنهاداتش به شما، با سرویس‌های دیگر هم تعامل دارد. البته فعلا تنها - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای تعیین قیمت بلیت هواپیما از سرویس خودی، یعنی هیپوتریپ. این موضوع بدان معناست که احتمال تعامل با سرویس‌های شخص ثالث دیگر را هم می‌توان برای سفر چند پیشبینی کرد. میرجهانی در تکمیل صحبت‌هایش این موضوع را برایمان شفاف‌تر کرد:

«ما به دنبال گسترش سفرچند هستیم. در حال حاضر تمرکز اصلی ما روی این است که به زودی بتوانیم به کاربران‌مان پیشنهادات حرفه ای تری بدهیم. مثلا - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینکه چه - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زمانی به مقصد خاص سفر کنند که از نظر هزینه برایشان بهینه‌ترین حالت ممکن باشد. یا اینکه با هزینه مشخص به چه شهرهایی می‌توانند به چه شهرهایی سفر کنند. بعد از این که مطمئن شدیم سرویس‌مان به خوبی پاسخ نیازهای کاربر را می‌دهد، حتما اپلیکیشن موبایل سفرچند را - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هم لانچ خواهیم - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرد.»

در مجموع ایده سفرچند، ایده خوبی است و می‌تواند راهنمای مناسبی برای بودجه‌بندی مسافرت‌های شما باشد. البته شاید امکانات فعلی هنوز به پختگی کافی برای پاسخ به نیازهای اقشار مختلف مردم نرسیده باشند اما نکته اینجاست که - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با پیشرفت و توسعه سرویس (که شما هم می‌توانید در آن مشارکت داشته باشید) شاهد کاربردهای بیشتری برای سفرچند در آینده خواهیم بود.

برای شروع استفاده از سفرچند می‌توانید به این آدرس - تعمیرات یخچال سام در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اینترنتی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone