تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27315.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گردشی در پارادایس هاب: می‌خواهیم فرهنگ فضای کار اشتراکی را فراگیر کنیم

اتوبان ارتش را که به سمت آجودانیه می‌روید باید قبل از رسیدن به میدان اراج نیش ترمزی کنید و به راست برانید تا با یک دروازه روبرو شوید. بعد از گذر از این دروازه وارد ...

اتوبان ارتش را که به سمت آجودانیه می‌روید باید قبل از رسیدن به میدان اراج نیش ترمزی کنید و به راست برانید تا با یک دروازه روبرو شوید. بعد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از گذر از این دروازه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وارد به یک جاده نسبتا طولانی سرسبز که دور تا دورش را درخت احاطه کرده می‌رسید؛ جایی که دقیقاً می‌توانید هوای آلوده تهران را فراموش کنید.

صدای پرنده‌ها به گوش می‌رسد و اگر با کنجکاوی به لابه‌لای شاخه‌های درخت‌ها نگاه کنید، ممکن است شانس دیدن یک دارکوب را هم پیدا کنید. بعد از رد کردن این جاده و رسیدن به یک میدان آبی، دست راست‌تان لوگوی پارادایس هاب چشمک می‌زند؛ لوگویی که با نزدیک شدن به آن می‌توانید وارد یکی از زیباترین فضاهای کار اشتراکی ایران شوید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

تلفیقی از معماری مدرن و فضای بومی در داخل پارادایس هاب به چشم می‌خورد که تقریبا هر شخص ایرانی را به وجد می‌آورد. شیک بودن در اینجا مصادف با کپی برداری از ادارات و شرکت‌های مدرن و بزرگ خارجی نیست و رنگ و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بوی ایرانی اصیل و خاصی داخل محوطه فضای کار اشتراکی دیده می‌شود.

از همان ابتدا که وارد فضای کار اشتراکی پارادایس هاب می‌شوید با سماور و چایی و بوفه‌ای برخورد می‌کنید که آن هم محصولات بومی و داخلی بیشتری نسبت به کالاهای خارجی دارد؛ محصولاتی که بیشتر آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با تلاش استارت‌آپ «باسلام» (که دفتر کوچکی در پارادایس هاب دارند) از سرتاسر ایران مهیا شده است.

برکات یک فضای کار اشتراکی خوب

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

«محمد تقی کریمی» هم‌بنیان‌گذار و راهبر ارشد برند پارادایس هاب، وظایف مختلفی از جمله ارتباط با استارتاپ‌ها به صورت انفرادی و جذب آن‌ها برای مشارکت و یا حمایت از آن‌ها، طراحی هویت استراتژیک برند و زیر ساخت‌های جهت اصالت بخشی و توسعه کسب - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و کار و رفع موانع و ضعف‌های سازمانی را برعهده دارد. همچنین مسایلی از قبیل جذب پارتنرها و شرکای استراتژیک جهت تسهیل فرآیند‌ها و فرهنگ سازی برای عموم نیز بر عهده اوست. او در بازدید از فضای پارادایس هاب با من همسفر می‌شود و از طبیعت ناب این فضا برایم می‌گوید؛ کریمی خودش عاشق طبیعت و حیوانات است و حتی استارت آپی به نام «پرنده بان» دارد که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای حمایت از پرندگان مدت‌ها پیش راه‌اندازی کرده است.او - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - درباره ماهیت پارادایس هاب به دیجیاتو می‌گوید:

«بهره برداری از این باغ با موسسه دانش بنیان برکت بوده و مدیریت باغ به پارادایس هاب رسیده است. در این باغ فعلا سه ساختمان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای فضای اشتراکی وجود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دارد و به زودی چند مکان دیگر مانند یک فضای برگزاری مراسم پانصد نفره و یک فضای آموزشی هفتاد نفره در آن احداث - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌شود. قصد داریم تیم‌های تخصصی را یکجا استقرار کنیم تا بتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
فضای کاری پارادایس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در تمام طول هفته دایر است و از صبح تا شب فعال است اما هنوز ۲۴ ساعته نشده است؛ موضوعی که شاید به زودی در برخی شعبات تحقق بیابد.

۱۵ تیم و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چندین نفر فریلنسر در پارادایس هاب بلوار ارتش مستقر هستند. شعبات چهار راه ولیعصر و دانشگاه علوم و تحقیقات نیز اخیرا راه افتاده. کریمی می‌گوید: «شعبه علوم و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تحقیقات با یک تفاهمنامه بین ما و این دانشگاه که حاصل مذاکرات و صحبت های آقای حافظی با این مجموعه بوده، در حال احداث است و استفاده از آن بزودی برای همه عموم امکان پذیر است. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هزینه های فراهم کردن تجهیزات شعبه هم بر عهده مجموعه ما بوده ولی کارهای اجرایی بر عهده دانشگاه آزاد است.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
کریمی دغدغه و حس حال مردم برایش مهم است؛ پدرش شرکت نفتی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اما خودش از مزایای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این موضوع چندان استفاده نکرده اما دوست دارد که تمامی جوانان استارت آپی مثل شرکت نفتی‌ها بتوانند با تمام سازمان‌ها رابطه داشته باشند. او حتی به چندین بیمارستان سر زده تا بتواند قراردادی بین اعضای پارادایس هاب و آنها ببندد تا اعضا بتوانند در هنگام اضطرار با خیال آسوده به بیمارستان سر بزنند و نگران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پرداخت هزینه‌ها به طور یکجا و درجا نباشند. با رستوران‌های شیک هم صحبت کرده تا اعضا بتوانند در روزهایی خاص تخفیف بگیرند و تیم‌ها بتوانند جلسات کاری و اداری خود را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به بهترین نحو برگزار کنند. او کارش را از «پرس تی وی» شروع کرده و بعد از سال ۹۲ وارد اکوسیستم استارت آپی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده؛ از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آواتک شروع کرده و در دوران طلایی این شتاب‌دهنده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حضور داشته است. می‌گوید فعالیت استارت آپی فعلا منجر به پولدار شدن نخواهد شد و باور دارد که باید بتواند برای اکوسیستم استارت آپی ایران کاری انجام دهد.

کریمی می‌گوید شرکت دانش بنیان برکت به این علت وارد حوزه فضای کار اشتراکی شده که بتواند به رشد اکوسیستم کمک کند:

«برکت دوست دارد به عنوان یک سازمان خصولتی، وارد فضاهایی شود که بخش خصوصی توان وارد شدن به آن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را ندارد. برکت قصد دارد زیرساخت کشور در زمینه فناوری را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با کمک جوانان استارت آپی قوی کند. این مجموعه‌ی سرمایه‌گذاری، روی سرمایه‌گذاری‌های خود حساس است و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روی تیم‌های قوی و قدر سرمایه‌گذاری می‌کند و نمونه موفق آن تا امروز استارت‌آپ «باسلام» است که توانسته به معنای واقعی کلمه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کارآفرینی کند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
اینجا فضایی است آموزشی و طراحی آن به نوعی است که تعامل بین حضار بیشتر باشد. در اینجا جلسات مختلف تیم‌ها هم برگزار شده و فضای آن بسیار دوست داشتنی است. گفتنیست این فضا به تمامی مجموعه‌های - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داخل و خارج پارادایس هاب برای برگزاری رویدادهای آموزشی کرایه داده می‌شود و اگر کلاس مذکور نوآورانه و مفید هم باشد، ممکن است هزینه‌ای بابت برگزاری کلاس دریافت نشود. در حال حاضر مجموعه‌هایی مثل چرخ و نکست از این فضا برای کار خود استفاده می‌کنند.

پارادیس هاب جدا از سرمایه‌گذاری در برخی مواقع نقش شتاب‌دهی را هم ایفا کرده است. همچنین در تمامی دیزاین مجموعه سعی شده که فضا طوری باشد که ارتباطات بیشتر بین اعضا صورت بگیرد چرا که تیم پارادایس هاب معتقد است تیم‌های فنی استارت آپی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باید روابط عمومی بسیار قوی‌تری داشته باشند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
در صورت تمایل خود استارت‌آپ‌ها، آنها می‌توانند در ماه مشاوره‌های حقوقی و حسابداری از سوی پارادایس هاب دریافت کنند.

خود کریمی با اینکه در زمان‌های دور برنامه نویس و هکر قدری بوده و بعد از یک چرخش درازمدت حالا در حوزه برندینگ و مارکتینگ فعالیت ویژه‌ای دارد ولی برخلاف اکثر افراد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فنی-کامپیوتری از شم روابط عمومی قوی برخوردار است و باور دارد که این فن را باید به دیگر فعالان استارت آپی نیز آموخت. روابط عمومی او به حدی سازنده و قوی است که توانسته با برخی مجموعه‌های بزرگ همچون بومرنگ، ابرآروان و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یکتانت قرارداد ببندد از سی تا هشتاد درصد تخفیف خدمات برای نیروهای مستقر در پارادایس هاب از آنها دریافت کند.

قیمت‌ها در پارادایس هاب به نحوی تعیین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده که تیم‌ها بتوانند از خدمات استفاده کنند. آن قابلیت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مذاکره‌ای که در داخل بنیانگذاران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نهفته در اجاره دفتر از پارادایس هاب هم نهفته و تیم‌ها می‌توانند بسته به استعداد خود، خدماتی را برای مجموعه انجام دهند و تخفیفهایی روی فاکتورشان بگیرند. پارادایس هاب همچنین برای تیم‌هایی که کار خلاقانه انجام دهند و ایده جذاب و نابی داشته باشند، تخفیف‌هایی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در نظر می‌گیرد؛ مانند مجموعه وینداد که هم‌اکنون از ۳۵ درصد تخفیف خدمات مجموعه برخوردار شده است.کریمی می‌گوید وبلاگ پارادایس هاب و کلاس‌های آموزشی این مجموعه برای اعضا سعی دارند فرهنگ فضای کار اشتراکی را بیشتر و بیشتر در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کشور - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - توسعه ببخشند و تیم‌ها را با چنین فضاهایی آشنا کنند. بلاگ آموزشی مجموعه جزو ایده‌های کریمی بوده و خودش به آن خیلی اهمیت می‌دهد چرا که این خصوصیت میل به آموزش از نوجوانی همراه اوست. کریمی همیشه دوست دارد به دیگران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آموزش دهد و خودش هم از آنها یاد بگیرد:

«رشد تیم‌های استارت آپی و توسعه فضاهای کاری در کشور با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. باور دارم که کسب‌وکارهای نوپا در فضای کار اشتراکی بهتر می‌توانند - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هزینه‌های خود را مدیریت کنند و از آنسو رابطه و تبادل اطلاعات و شبکه سازی بین تیم‌های استارت آپی می‌تواند باعث - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شتابدهی در کار این تیم‌ها شود. تعامل شکل گرفته در فضای کار اشتراکی حیرت انگیز است و هر کس نت‌ورکی برای خودش دارد که گرد شدن این افراد در کنار هم یک جامعه بزرگ استارت آپی را می‌آفریند. ناگفته نماند که افراد باید بلد باشند از شبکه‌سازی‌های خود استفاده کنند و باور دارم که در فضای اشتراکی بهتر می‌توان این فن را یاد گرفت.»

 رابطه دولت و فضای کار اشتراکی

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

»حامد حافظی» هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل پارادایس هاب بیشتر حول انعقاد قراردادهای دولتی، مذاکرات، رسیدگی به امور شرکت، جذب - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرمایه برای گسترش پارادایس، مذاکره با دانشگاه‌ها فعالیت دارد. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - او معتقد است تیم مهم‌ترین رکن یک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استارت آپ به شمار می‌رود و ایده و سرمایه در مراحل بعدی قرار دارند: «تیم خوب اگر گرد هم جمع شوند، می‌توانند استارت آپ را به جلو پیش ببرند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
حافظی مکانیک شریف خوانده و الان اواخر دوره MBA سپری می‌کند. او کارهای خلاقانه‌ای در چند سال - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گذشته در شرکت‌های لوازم خانگی انجام داده و سپس به بانک‌ها سر زده و ایده جدیدی را در آنجا پیاده سازی کرده است. او اما همیشه آرزوی فعالیت در زمینه گردشگری سلامت داشته و با اینکه در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این حوزه به مدت نزدیک به دو سال، مطالعات و کارهای زیادی هم انجام داده، ولی در نهایت تصمیم گرفته که پارادایس هاب را مدیریت کند و به این آرزو در کنار کارهایش نیم‌نگاهی داشته باشد.

حافظی می‌گوید کار در فضای اشتراکی را به این دلیل انتخاب کرده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چون باور دارد این فضاها می‌توانند باعث رشد و موفقیت بقیه تیم‌ها شوند و این حس، حس خوبی است:

»مذاکره با تیم‌های دولتی کمی سخت‌تر است و قلق خودش را دارد. با تیم‌های دولتی باید با صبر و طمانینه وارد مذاکره شد و ناامید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نشد. مذاکره - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با دولتی‌ها به کندی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیش می‌رود و اصلا جنب و جوش استارت آپی در آنها نیست، پس باید خودتان دائما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیگیر باشید و از این پیگیری هم دست - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نکشید. دولتی‌ها تمایل به همکاری دارند ولی به علت سیستم کاری‌ و اتوماسیون اداری‌شان، این روند کمی بیش از حد طول می‌کشد. کفش‌های آهنین خود را پا کنید و استقامت داشته باشید؛ این درسی است که به تمام تیم‌های حاضر در اینجا حین مذاکره با دولتی‌ها هم می‌گویم.»

حافظی می‌گوید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ارتباط شرکت دانش بنیان برکت با دولتی‌ها در برخی مواقع برایشان بهتر تمام شده و در برخی مواقع بدتر اما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در کل این موضوع توانسته در جاهایی به روند مذاکرات با دولتی‌ها تسریع ببخشد.

تغییر فرهنگ استارت آپی

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

»محمدرضا آبنیکی» هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد عملیات پارادیس هاب است و مسئولیت تمام امور اجرایی و خرید و فروش و تجهیز شعب، پیگیری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - امور مالی و پرداختی بین سرمایه‌گذار و پارادایس هاب را بر عهده دارد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
آبنیکی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیشینه استارت آپی دارد و چندین مجموعه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را نیز هدایت کرده است. یکی از ایده‌هایی که آبنیکی داشته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چیزی شبیه به پلتفرم آچاره بوده، البته در ابعادی بسیار گسترده‌تر که متاسفانه به دلیل پیدا نکردن سرمایه، طرح به مرحله اجرایی نرسید. او دانش آموخته دانشگاه شریف است و کارهای بازاریابی و مدیر مالی را نیز در رزومه خود دارد.

او باور دارد که آنها برای جا افتادن فضای کار اشتراکی زحمت زیادی کشیده‌اند. آنها توانستند با مشاورین حقوقی قدری همکاری کنند تا بتوانند برخی از مشکلات استارت آپها را پیش مدیران دولتی حل کنند. به عنوان مثال مراکز بیمه و مالیاتی که به پارادایس هاب می‌آیند متوجه شدند که یک میز هم می‌تواند نقش شرکت فرد را ایفا کند:

»بازرس بیمه کاملا متوجه است که شرکت‌ها می‌توانند در محل کار اشتراکی فقط یک میز باشند و پارادایس هاب برای مجموعه خود بیست کد پستی جداگانه‌ای نیز تعبیه کرده است. امید داریم روزی بتوانیم همین مرحله تغییر اکوسیستم را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای فریلنسرها هم داشته باشیم و مدیران دولتی کاملا با مراکز کار اشتراکی آشنا شوند. 

آبنیکی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌گوید این مسیر را برای اکوسیستم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استارت آپی پیش می‌روند تا بتوانند آن را به جایگاه ویژه‌ای برسانند. او تاکید دارد که مجموعه آنها دیگر فضاهای کار اشتراکی را به چشم رقیب نمی‌بینند و باور دارند که باید با یک تفاهم، همکاری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوبی با این مجموعه‌ها پیدا کنند: «نیاز داریم تا فضای کار اشتراکی را در ایران به یک مفهوم کامل و درست برسانیم.»

مدیر ارشد عملیات پارادیس هاب همچنین معتقد است که تیم آنها می‌خواهد به بزرگترین تیم محل کار اشتراکی ایران تبدیل شود و فعلا هدفشان پرداخت به ارزش افزوده‌هایی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است که به اکوسیستم استارت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آپی می‌خواهند وارد کنند: «بیشتر از کسب درآمد دنبال ایجاد فرهنگ محل کار اشتراکی هستیم. البته این حرف به آن معنا نیست که سرمایه مالی بی‌انتهایی داریم، ما هم یک مبلغی به عنوان بودجه داریم و می‌خواهیم با ایجاد شعبات گوناگون درآمدزایی داشته باشیم. سعی کردیم قیمت‌های منصفانه و منطقی داشته باشیم.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

آبنیکی می‌گوید آنها صحبت‌هایی با O Space کردند و قصد همکاری‌هایی بین‌المللی دارند: «با کشور ترکیه هم صحبت کردیم.» اصولا اینطور که به نظر می‌رسد پارادایس هاب قصد ارز آوری به داخل کشور را دارد و دوست دارد که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بتواند در سطح جهانی فعالیت کند؛ مدیران این مجموعه می‌گویند که همین الان هم قادر به کار در کشورهای دیگر هستند ولی باید درباره ساز و کار هر کشوری درست تحقیق و تفحص کنند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
شعبه علوم و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تحقیقات (با نام باغ دانش) دفاتر کوچک زیادی دارد اما شعبه بلوار ارتش بیشتر شامل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میز و صندلی‌های مجهز است و تعداد دفاتر اختصاصی‌اش زیاد نیست. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شعبه چهار راه ولیعصر (با نام باغ پژوهش) نیز در مرکز شهر قرار دارد و تیم های دانشجویی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زیادی را به سمت خود کشانده است.

پارادیس هابی‌ها معتقدند که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تحریم‌ها مانع از فعالیت آنها در هیچ کشوری ولو آمریکا نخواهند شد چرا که می‌توانند با نام برندی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیگر در هر کشوری فعالیت کنند و موضوع اصلی در حال حاضر تحقیقاتی است که تیم انجام می‌دهد تا ببیند فعالیت در کدام کشورها بهتر و راحت‌تر خواهد بود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone