تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27300.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تفاهم‌نامه معاونت علمی با مرکز تحقیقات اینترنت اشیا جهت توانمندسازی استارت‌آپ‌ها

«مهدی محمدی»، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در گفتگو با دیجیاتو از رایزنی این ستاد با شهرداری و وزارت کشاورزی برای گسترش بازار محصولات شرکت‌های استارت‌آپی ...

«مهدی محمدی»، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در گفتگو با دیجیاتو از رایزنی این ستاد با شهرداری و وزارت کشاورزی برای گسترش بازار محصولات شرکت‌های استارت‌آپی فعال در حوزه هوش مصنوعی خبر داد و گفت در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برگزاری دوره‌های فشرده «شتاب دهنده اشتغال» منعقد شده است تا نیروی ماهر حوزه IoT تربیت و وارد بازار کار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود.

به گزارش دیجیاتو، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر اساس این تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، تامین فضای برگزاری دوره شامل کلاس‌ها، کارگاه‌های رایانه، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سالن‌های تئوری، عملی، گروهی و سمیناری‌، امکان برگزاری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برخی از جلسات با حامیان در محل این ستاد، به‌کارگیری تمامی ابزارهای رسانه‌ای جهت تبلیغات یا اطلاع‌رسانی بوت کمپ و ارسال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - معرفی‌نامه جهت حمایت از بوت کمپ به اسپانسر مورد نظر مجری و یا جهت تبلیغ در رسانه از جمله تعهدات ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

محمدی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر میزان پیشرفت استارت‌آپ‌های حوزه اینترنت اشیاء، این موضوع را از دو جهت بررسی کرد و گفت هوش مصنوعی و حوزه‌های وابسته به آن مانند IoT، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بلاکچین و یادگیری ماشینی در جهان امروز بسیار مهم هستند و ما برای آشنایی بیشتر فعالان استارت‌آپی این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حوزه و فرصت‌هایی که هوش مصنوعی در اختیار آنها می‌گذارد، ۳ کتاب منتشر خواهیم کرد.

او اشاره می‌کند که دنیا برای خلق مدل جدیدی از کسب و کار به این سمت حرکت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده است اما در ایران به دلیل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بالا بودن هزینه‌های زیرساختی IoT و هوش مصنوعی، جذابیت اقتصادی و تجاری برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بسیار کم است و به همین دلیل در کشورمان تنها ۲۰ شرکت استارت‌آپی در این حوزه فعالیت دارند:

«ما برنامه‌هایی برای تقویت این حوزه داریم. در ابتدا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای توانمندسازی فعالان این حوزه‌ها دوره‌های فشرده‌ای در قالب «بوت کمپ» یا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شتاب دهنده اشتغال برگزار می‌کنیم که مجموعه برنامه حمایتی و اشتغالزایی است تا شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره‌ها بتوانند وارد بازار کار حوزه IoT شوند. به همین دلیل با مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء به عنوان مجری بوت کمپ‌ همکاری داریم و به عنوان سوسبید هزینه ثبت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نام شرکت کنندگان را پرداخت می‌کنیم. ضمن آنکه شرکت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنندگان و فعالان را برای همکاری به شرکت‌ها ارتباط خواهیم داد.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

موضوع دیگری که در برای استارت‌آپ‌های حوزه هوش مصنوعی اهمیت دارد، بازار کار و مشتریان آنها هستند. دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در این باره توضیح می‌دهد که هوش مصنوعی کاربرد‌های متفاوتی دارد که اصلی‌ترین آنها مربوط به هوشمندسازی خانه‌ها می‌شود و در نتیجه مشتریان آن عموم مردم هستند اما از آنجایی که هزینه این اپلیکیشن‌ها بسیار بالاست، هوشمندسازی خانه‌ها موضوعی لاکچری و گران قیمت به شمار می‌رود. با این حال استفاده از IoT در بخش‌های دیگری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مانند صنعت نیز رواج دارد:

«استفاده از IoT در بخش صنعت موجب شکل‌گیری خطوط تولید روباتیک، زنجیره فروش خودکار و دیگر موارد می‌شود. برخی از شرکت‌ها مانند کارخانه فولاد مبارکه از این تکنولوژی برای هوشمندسازی خطوط استفاده کرده‌‌اند و این فرآیند در حال شکل گیری است. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به علاوه مدیریت کاربری شهری هوشمند نیز می‌تواند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تاثیر به سزایی در کنترل ترافیک، آلودگی هوا و ... داشته باشد. منتها شهرداری به دلیل هزینه‌های زیاد، به صورت پایلوت در این بخش وارد شده است. کشاورزی هوشمند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نیز بخش دیگری‌ست که IoT می‌تواند در آن تاثیرگذار باشد.»

محمدی در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر اینکه ستاد اقتصاد دیجیتال چه کمکی می‌تواند به پیشرفت استارت‌آپ‌ها داشته باشد، عنوان کرد که این ستاد در ۳ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لایه می‌‌تواند موثر عمل کند. به گفته او راه اندازی بوت کمپ‌های تخصصی برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توانمندسازی نیروی انسانی IoT و دوم کمک به شکل‌گیری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شتابدهنده‌های تخصصی بخش IoT است که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به آنها در راه اندازی فضای فیزیکی و تامین تجهیزات فیزیکی مورد نیاز مانند تجهیزات آزمایشگاهی و لایه‌های زیرساختی سخت افزاری IoT کمک می‌‌شود: «همچنین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در حال تجهیز ۳ آزمایشگاه IoT در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پارک پردیس، پارک نوآوری و فناوری و ... هستیم تا خدمات خود را به استارت‌آپ‌ها ارائه دهند. ضمن آنکه با وزارت کشاورزی و شهرداری در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم بازار این محصولات را گسترش دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم تعمیرچی سید کلامسر مرزن اباد مرزن‌آباد تعمیر یخچال نیکسان انجام میده
پاسخ: بله در سید کلامسر مرزن اباد شهر مرزن‌آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone